Vi som temper(Ny)

Hvordan har helgen vært da damer?:)
Lykkeliten nå håper jeg blødningener ferdig og at spiren sitter snart.

Sara og Bina hvordan gikk rydding og respektive bursdager? :)

Molly du er tøff som kjører på nå, jeg håper det gir positive resultater :)
Hihi ja dette er risikosport :) Vi ble vel enige om at vi ikke klarte å vente enda enn pp. Og tenk om det er alle disse eggene som skal til for at ett egg blir befruktet og fester seg :) Helgen her har vært veldig fin. Men den har gått veldig fort. Var ute en tur på fredag med venner, og på lørdag har vi hatt overnattingsbesøk av nevøene våre :)

Det stikker i magen. Sånn som den gjør når livmora strekker seg. Så mye merkelig denne kroppen driver med etter el. Er liksom bare 2 dpo, så skulle jo ikke merket noe som helst annet enn at det er ømt etter el.

Alt gikk bra. Hatt bursdag i 2 dager så mini ble veldig fornøyd med kaker og pakker :)

Takk. Jeg tror det nærmer seg. Ingen blodspor hittil i dag. Så det var bare den ene lille spottingen i går. Og i dag fikk jeg negativ g-test!!!! Så jeg er fornøyd og begynner med temping i morgen. :D

Da har jeg lest meg opp her! Har hatt vinterferie med hotelltur og hyttetur og dermed ikke vært aktiv her inne. Heller ikke tempet hver dag da det ble litt vin og sene kvelder + en natt der jeg våknet hele tiden og ikke gadd å bry me, men har vært flink til å ta alle remedier som jeg har begynt med. Er på CD11 nå og skal starte tempingen for fullt! Er på første PP med monitor og den har vist høy fertilitet i tre dager nå. Spennende dager fremover, håper noen av oss klarer det denne mnd!!! <3

Da har jeg lest meg opp her! Har hatt vinterferie med hotelltur og hyttetur og dermed ikke vært aktiv her inne. Heller ikke tempet hver dag da det ble litt vin og sene kvelder + en natt der jeg våknet hele tiden og ikke gadd å bry me, men har vært flink til å ta alle remedier som jeg har begynt med. Er på CD11 nå og skal starte tempingen for fullt! Er på første PP med monitor og den har vist høy fertilitet i tre dager nå. Spennende dager fremover, håper noen av oss klarer det denne mnd!!! <3
Håper det klaffer for dere denne pp<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rydding: Kom, som ventet, i mål sånn ca et par minutter etter første gjest (min bror) og før de andre :)

Bursdag: stor stas, men noe stuss form på jenta, som viste seg å ha feber ved leggetid.

Rydding: Kom, som ventet, i mål sånn ca et par minutter etter første gjest (min bror) og før de andre :)

Bursdag: stor stas, men noe stuss form på jenta, som viste seg å ha feber ved leggetid.
Kjempebra til ryddingen. *klapp på skuldra* og et god bedring til vesla. <3

Jeg leste meg litt opp på sekret-observasjoner på ff, for jeg var litt usikker på hva jeg skulle registrere dagens som.

Og kom frem til at de har en annen metode for sjekk innvendig enn jeg har benyttet meg av.

Slutt å lese her om du ikke vil ha detaljer. Advart, ok?

Det sto: putt inn to fingre, en på hver side av tappen, press forsikrig mot den, og ta fingrene mot åpningen og fang opp det som er der da.

Det ga...vesentlig mer output enn min "stikk inn en finger, finn tappen, og se om det blir med noe ut fra den"

Jeg leste meg litt opp på sekret-observasjoner på ff, for jeg var litt usikker på hva jeg skulle registrere dagens som.

Og kom frem til at de har en annen metode for sjekk innvendig enn jeg har benyttet meg av.

Slutt å lese her om du ikke vil ha detaljer. Advart, ok?

Det sto: putt inn to fingre, en på hver side av tappen, press forsikrig mot den, og ta fingrene mot åpningen og fang opp det som er der da.

Det ga...vesentlig mer output enn min "stikk inn en finger, finn tappen, og se om det blir med noe ut fra den"
Skvise ut sekret . Stod det på ff ?

Jepp. eller, i den "boka" de har laget, som jeg leste i som pdf.

Jeg lurer på jeg, om jeg er uenig med eggløsningstestene og FF om når eggløsningen var.. Lurer faktisk på om den var på cd17.. Fikk positiv el-test den dagen, men endret den til negativ siden de to neste dagene var vesentlig sterkere... Hva tenker dere om det, hvis dere hadde orket å sett på grafen min??!! :)

Jeg lurer på jeg, om jeg er uenig med eggløsningstestene og FF om når eggløsningen var.. Lurer faktisk på om den var på cd17.. Fikk positiv el-test den dagen, men endret den til negativ siden de to neste dagene var vesentlig sterkere... Hva tenker dere om det, hvis dere hadde orket å sett på grafen min??!! :)
Synes det ser ut som cd15 utifra lavest temp men nå er ikke jeg noen ekspert da.

Jeg har hatt temphopp i dag. Spent på morgendagens. Jeg trodde tr skulle komme på lørdag, da det kjennes sånn ut på alle mulige måter. Mulig det blir tr fra hel**e denne gangen... Teste tør jeg ikke. Ha en fin arbeidsdag, damer!! :)

Jeg har hatt temphopp i dag. Spent på morgendagens. Jeg trodde tr skulle komme på lørdag, da det kjennes sånn ut på alle mulige måter. Mulig det blir tr fra hel**e denne gangen... Teste tør jeg ikke. Ha en fin arbeidsdag, damer!! :)
Så spennende! Det kan jo være noe helt annet som driver og jobber i livmoren din? Krysser fingrene! Når tør du teste?

Så spennende :D håper der er en spire på gang!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp