Vi som temper(Ny)

Utålmodig jeg og, så skjønner deg så godt. Ikke alltid like lett å ha is i magen

Nei, der er det så varmt og godt at isen smelter hver gang jeg forsøker. Kjøpte til og med ny vaniljeis til helgen (siden vi fikk noen gjester som spiste opp den forrige), men den smelter i magen den og. :angel4

Får håpe blødningene dine stopper snart, Lykkeliten! Kjedelig å måtte vente sånn..

Og der stupte tempen rett ned, akkurat som ventet i dag!:(
Mars mnd håper jeg er lykke mnd nå;)

Og der stupte tempen rett ned, akkurat som ventet i dag!:(
Mars mnd håper jeg er lykke mnd nå;)
Neii :( Den skulle jo ikke det!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk! :) Dere er gode. Jeg håper også det.

Så fin graf du har!
Nå må blødningene gi seg syns jeg :( Sender deg en klem <3

Neii :( Den skulle jo ikke det!

Nei:( Nå venter jeg bare på tr, også få den overstått så man kan prøve igjen!... Neste eggløsning må spiren sitte..!!;)

Nei:( Nå venter jeg bare på tr, også få den overstått så man kan prøve igjen!... Neste eggløsning må spiren sitte..!!;)
Tempen din skulle jo oppover! Neste pp sitter den! ;)

Det må den!!

:( har dere vært til noe utredning?
Ja, vært til masse prøver og jeg har tatt kikhullsoperasjon for og sjekke. Alt OK!:confused:
Ikke rart man blir frustrert.. Nå har jeg prøvd 3 runder med pergo uten hell, dem sier vel MAKS 5 runder så får se om jeg får 2 til..

Ja, vært til masse prøver og jeg har tatt kikhullsoperasjon for og sjekke. Alt OK!:confused:
Ikke rart man blir frustrert.. Nå har jeg prøvd 3 runder med pergo uten hell, dem sier vel MAKS 5 runder så får se om jeg får 2 til..
Da må spiren sitte neste PP! Dere har prøvd lenge å fortjener et lite nurk!

Har mannen også vært å sjekka? Nå må det jo være deres tur!

Back
Topp