Skravletråd

I alle dager, så uvant denne telefonen var.. denne appen ser jo helt annerledes ut!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Stakkar lille gullet mitt, vært forkjøla i 2 og 1/2 uke, hadde spysjuka i helga og i går datt hu å slo hodet så hu fikk hjernerystelse :'( ♡♡♡♡ Gleder meg til hu blir frisk igjen nå!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Stakkar lille gullet mitt, vært forkjøla i 2 og 1/2 uke, hadde spysjuka i helga og i går datt hu å slo hodet så hu fikk hjernerystelse :'( ♡♡♡♡ Gleder meg til hu blir frisk igjen nå!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Stakkars! Masse god bedring!
 
Stakkar lille gullet mitt, vært forkjøla i 2 og 1/2 uke, hadde spysjuka i helga og i går datt hu å slo hodet så hu fikk hjernerystelse :'( ♡♡♡♡ Gleder meg til hu blir frisk igjen nå!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Huffa, stakkars liten. God bedring. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse god bedring til alle sjuklinger!

Nå i denne vinterstida er det (hvertfall blandt mine venner) litt ekstra vanskelig å være par... Det har også vi fått kjenne på, og ryker i tottene for den minste lille filleting. Fysj! For å snu trenden arrangerte jeg spontan kino-date for gubben og jeg i helga :D og du det kan virkelig anbefales! Vi såg filmen "Her" og likte den godt (anbefales!) og så fikk vi så god samtale både til kveldsmaten før, i bilen på vei bort, og ikke minst på vei hjem. Kjempedeilig :) Tror også gubben satte pris på det, for han er stadig i godt humør, og her i går poppet det inn en melding "elsker deg" og like etterpå: "du er så fin" åååh :) så litt ekstra stas og date med våre kjære nå i vinter kan virkelig snu på ting og gjøre underverk! Måtte bare dele, kanskje noen av dere trenger et lite puff! (PS - fikk tak i barnevakt på fire timers forvarsel, så det går an å være spontan selv om man har småtasser)
 
Stakkar lille gullet mitt, vært forkjøla i 2 og 1/2 uke, hadde spysjuka i helga og i går datt hu å slo hodet så hu fikk hjernerystelse :'( ♡♡♡♡ Gleder meg til hu blir frisk igjen nå!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
God bedring!!!
 
Ja, hva er på programmet deres i kveld og i helgen da? Her er ungene i seng, så jeg forventer ro i huset i maange timer enda. Bare synd det er min tur å stå opp tidlig i morgen... Resten av helgen blir det vel bare til å slappe av. Deilig med en rolig helg :)
 
Jeg HADDE tapetet fullt denne helgen.. det ser dårlig ut. Gjett hvem som etter fem år uten har klart å få omgangssyke. .. så unødvendig. ..
 
Ja, hva er på programmet deres i kveld og i helgen da? Her er ungene i seng, så jeg forventer ro i huset i maange timer enda. Bare synd det er min tur å stå opp tidlig i morgen... Resten av helgen blir det vel bare til å slappe av. Deilig med en rolig helg :)
Her har mannen vært hjemme, vi har fått gjort noen ærend og er nå klar til å ta fatt på loftet. I dag har jeg og mini hatt masse venninner på besøk hele dagen :) skikkelig produktiv helg
 
Vi har bare slappet av og prøvd å bli frisk hele gjengen. :)
Håper alle har hAtt en fin helg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg HADDE tapetet fullt denne helgen.. det ser dårlig ut. Gjett hvem som etter fem år uten har klart å få omgangssyke. .. så unødvendig. ..

Huff da! Ble omgangssyken her også i helgen. Egentlig litt greit. Hun takler det veldig bra, og da ble det frihelg på meg for første gang i februar :p

Også har jeg fått bilen min!!! Er så stolt og glad :) Veldig spent da, for jeg skal på langtur allerede på tirsdag. Må lade to ganger per strekning. Egentlig litt greit å bli tvunget til å ta pauser, man har absolutt ikke vondt av å ta livet litt med ro :) Tar med meg strikketøy og en bok, så skal jeg kose meg gløgg :) Kanskje gå meg en tur og se meg rundt også :)
 
Vi har bare slappet av og prøvd å bli frisk hele gjengen. :)
Håper alle har hAtt en fin helg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Syke hos dere også, ja... Helgen her gikk også vekk i sykdom. Mellomste som har blitt syk - igjen! Nå må vi snart bli friske alle mann. Heldigvis har mannen vinterferie, så vi slipper diskusjonen om hvem som skal være hjemme fra jobb. Har vel snart brukt opp halvparten av sykt barn dagene nå. Lei!!!
 
To små med spysjuka! Nesten ikke sovet i natt. Nå sovnet eldste på dagtid for første gang på et år, så da er det bare å krysse fingrene for at mini også sovner så jeg kan ta igjen litt søvn. To netter nå med lite og ingenting søvn, og blir det sånn til natta igjen også skal det virkelig bli spennende å kjøre til Drammen i morgen:p
 
Back
Topp