Brunlig utflod :-(

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Huff og huff, ville ikke ha bekymringer etter at jeg var på ul 7+2 og hilste på lille...
I går og i dag har jeg fått litt brunt på papiret ved do besøk. Kun første tørk, andre tørk er det ingen ting på!
Dette har gjentatt seg HVER toalett tur :(

Er i dag 9+3 og kjenner jeg er redd for MA. Nesten 2 1/2 uke til ul..
Har fått kjøpt doppler i dag, men er kanskje nesten umulig å finne hjertelyden så tidlig?!

Noen som kan berolige meg, fortelle om dette kan være tegn på MA eller hva som helst annet?
Aldri opplevd dette i de to forrige svangerskapene :(
 
Jeg har ikkenoe erfaring med MA. Men fikk beskjed av legen min at blødninger, spesielt brunt blod uten at man har smerter, veldig sjeldent er et tegn på at noe er galt. Håper det gjelder i ditt tilfelle også.
Hvis du engster deg mye så ta en telefon til legen? Kanskje det hjelper å prate med en fagperson. Kan jo hende du kan få fremskyndet ul-timen? Lykketil hvertfall! <3
 
husk at oddsen er jo mindre for at noe går galt når du alt har sett hjertet slå :):) jeg har forresten brun utflod flere dager etter hvert samleie :rolleyes:
 
Og som legen min sa: BRUN utflod betyr gammelt blod, så så lenge du ikke blør friskt ville jeg trøstet meg litt med det.
 
husk at oddsen er jo mindre for at noe går galt når du alt har sett hjertet slå :):) jeg har forresten brun utflod flere dager etter hvert samleie :rolleyes:

Hmmm hadde samleie kvelden før jeg fikk brun utflod.. Trodde bare ikke det kunne være etter det, siden jeg var på do to-tre ganger FØR det brune kom.. Håper det er grunnen da, og at det gir seg. (Ikke hatt brun utflod etter sex før)
 
Hmmm hadde samleie kvelden før jeg fikk brun utflod.. Trodde bare ikke det kunne være etter det, siden jeg var på do to-tre ganger FØR det brune kom.. Håper det er grunnen da, og at det gir seg. (Ikke hatt brun utflod etter sex før)

Jeg har iallfall fått det hver gang etter samleie dette svangerskapet... jordmor sa det er fordi jeg har skjøre slimhinner nå som man er gravid. Jeg ble redd selv og tok jo ennå en ul, men alt fint her iallfall...
 
Og som legen min sa: BRUN utflod betyr gammelt blod, så så lenge du ikke blør friskt ville jeg trøstet meg litt med det.

Bare jeg som googlet litt og så at noen MA ga brunlig utflod først.. Huff man tror jo bare på det værste! Det er ikke bra å google så mye... :oops:
 
Jeg begyte å spotte ved min MA og da var det rosa ferskt blod, ikke brunt.
Det er jo så mange som har hatt småblødninger uten av det har vært noe galt her inne.
Du er nok bare en av den statistikken.
Skjønner du blir redd.Men prøv å ikke fokusere på det værste :) Det er nok helt uskyldig skal du se.
 
Jeg begyte å spotte ved min MA og da var det rosa ferskt blod, ikke brunt.
Det er jo så mange som har hatt småblødninger uten av det har vært noe galt her inne.
Du er nok bare en av den statistikken.
Skjønner du blir redd.Men prøv å ikke fokusere på det værste :) Det er nok helt uskyldig skal du se.

Takk for gode ord! Kommer til å prøve doppler i kveld og håååper jeg finner den så tidlig. Det hadde gjort helgen min komplett...
 
Jeg har iallfall fått det hver gang etter samleie dette svangerskapet... jordmor sa det er fordi jeg har skjøre slimhinner nå som man er gravid. Jeg ble redd selv og tok jo ennå en ul, men alt fint her iallfall...

Da håper jeg det er grunnen her også. Skal prøve å slå meg til ro så lenge det ikke kommer blod!!
 
Blør du neseblod? Det kan være tegn på skjøre slimhinner. Både oppe og nede om du skjønner.
Jeg hadde SA i fjor, men da kom det friskt blod. Først litt så mer og mer i løpet av en uke.
Nå har jeg bitte litt brunt utflod avogtil. Ser det kun hvis jeg har hvit Truse eller truseinnlegg, så jeg bekymrer meg ikke så veldig om det. Blør litt neseblod også.
 
Har ikke blødd neseblod og har kun litt brunt på papiret.. Prøver å slå meg til ro med at alt er bra. Har jo sett bankende hjerte i uke 7 :)
 
Håper og tror på det beste, det virker jo sannsynlig at det bare skyldes skjøre slimhinner! Jeg hadde også SA i fjor, og det starta med rosa utflod og etterhvert friskt blod. Nå nylig hadde jeg brun utflod i uke 7-8, og frika ut... men legen beroliga meg med at det var helt vanlig og ikke noe å bekymre seg for. Så jeg slo meg til ro med det. Det var kortvarig for min del, og ikke ledsaget av smerter. Satser på at alt er vel der inne, og for deg også! :)
 
Håper og tror på det beste, det virker jo sannsynlig at det bare skyldes skjøre slimhinner! Jeg hadde også SA i fjor, og det starta med rosa utflod og etterhvert friskt blod. Nå nylig hadde jeg brun utflod i uke 7-8, og frika ut... men legen beroliga meg med at det var helt vanlig og ikke noe å bekymre seg for. Så jeg slo meg til ro med det. Det var kortvarig for min del, og ikke ledsaget av smerter. Satser på at alt er vel der inne, og for deg også! :)

Krysser fingrene for oss begge!! Håper det gir seg i dag og holder seg langt unna til etter ul :)
 
Jeg hadde litt brun utflod med førstemann, ca i uke 7. Da var det fordi livmoren utvider seg.
Også denne gangen hadde jeg litt brun utflod i uke 7. Så tror ikke det er noe farlig, så lenge det ikke blir noe mer eller friskt blod.
 
Ok, da er konklusjonen at jeg skal senke skuldrene så lenge det ikke kommer friskt blod! !
Håper de 2 1/2 ukene flyr, slik at jeg møter lille snart på ul ♡
 
Nå har vi hatt samleie idag og nå kom det faktisk friskt blod... Men vært sånn flere ganger etter samleie....
 
Jeg hadde brunt utflod ca en uke, fikk ul der så jeg hjerte banka :)

Så krysser fingrene at det er ufarlig for deg å :)
 
Jeg ville ikke prøvd doppleren hadde jeg vært deg. Uroer deg kanskje mer dersom du ikke finner noe hjertelyd. Er lite sannsynlig at du vil finne den når du er så kort på vei...
 
Tror ikke du trenger bekymre deg. Har hatt brunlig uflod i de to forrige svangerskapa, og det gikk bra. Da jeg hadde en SA kom det friskt blod. Og jeg hadde store smerter i magen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp