Brunlig utflod :-(

Jeg ville ikke prøvd doppleren hadde jeg vært deg. Uroer deg kanskje mer dersom du ikke finner noe hjertelyd. Er lite sannsynlig at du vil finne den når du er så kort på vei...

Jeg er veldig innstilt på å ikke finne den, så blir ikke redd av det! Men noen få tall finner den så tidlig, kanskje det er meg ;)

Det går nok bra. Som de and4e sier brun utflod er ikke nødvendigvis farlig og kan komme ved og etter samleie. Håper du finner hjertelyden og kan slå deg til ro :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja det er sikkert ufarlig her også! Roet meg med det nå. Ikke blitt noe mer og ingen smerter. Syntes faktisk det strakk litt i livmoren i stad :)

Har blødninger og brunlig utflod etter samleie jeg også. Blodkar som sprekker. Har vært hos gyn. to ganger pga. det og til legevakt da jeg blødde ordentlig, men babyen har det fint. Hører hjertelyd hver dag og lille sprella og vinket. Ellers er det nok altfor tidlig å begynne å lete etter hjertelyd, men har hørt noen har funnet helt nede i uke 10. Du kan jo lete litt, men ikke for mye, for da blir du stressa og redd bare. Og som andre har sagt; brunt blod er gammelt blod. Og det er ingenting å være redd for. Ha is i magen og prøv å gjøre noe du liker så lenge. :)

Tusen takk for alle svar :-) Ser ut til at det har gitt seg, så da var det nok ingen ting å bekymre seg over :-) ☆☆ lykkelig ☆☆

Back
Topp