Ja jeg få ta turen på kjøkkene å hente det jeg har der. heheBabyolje ligger bare utpå huden, imens ekte oljer trekker inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg få ta turen på kjøkkene å hente det jeg har der. heheBabyolje ligger bare utpå huden, imens ekte oljer trekker inn![]()
ja skal prøve på det. men hvor ofte bør en smøre seg med olje eller krem. Har begynt å få mage allerede så jeg får vel tenke på det nå. Fikk ikke mage før i 7 mnd med første mann.
Ok jeg gikk ned 17 kg i fjor så huden er nok litt elastisk etter dette. har ikke fått trukket seg tilbake helt ennå. men alt i alt så bryr jeg meg lite om strekkmerker. jeg vil ha barn. det er viktigst.Jeg har hørte "jo før jo bedre" hadde vist noe med elastikken i huden å gjøre![]()
skal se der når jeg er i byen neste gangBodyshop selger både olje og krem for dette, men husker ikke hva de heter!![]()
Eg e full strekkmerke ette ekstrem overvekt, så bryr meg ikkje om at da blir fleire.
Men e av den oppfatningen at da ikkje går an å smøra seg vekk fra stekkmerker. Trur da e hormonelt og genetisk
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den fine magen
Litt tidlig enda
Men er det noen her som brukte strekkmerke krem i tidligere svangerskap og hvilket merke? Jeg hadde en som jeg var superfornøyd med og fikk kun ett bittelite merke men husker ikke hva den heter, har tenkt på den i hele dag å får den ikke ut av hodet![]()
Jeg har 2 barn (14 og 16) og er nå gravid i uke 6, jeg er også hudterapeut med over 20 års erfaring og Decleors olje mot strekkmerker er knallfin...den må du prøve.... har aldri fått srekkmerker![]()