Skravletråden :)

Har ingefæren min "close by" også. :)
BHG i morgen på meg også. Heldigvis ikke før kl 09. Å det er vinterferie i skolen.. hvilket betyr..
MINDRE BARN I BHG!

Kose uke :p Trenger bare sola nå!
Tihi ja, ferieuker er deilige! :D

Jeg begynner kvart på åtte, tidligvakt :)

Har ingefæren min "close by" også. :)
BHG i morgen på meg også. Heldigvis ikke før kl 09. Å det er vinterferie i skolen.. hvilket betyr..
MINDRE BARN I BHG!

Kose uke :P Trenger bare sola nå!

Blir heldigvis Max 4 unger i morga :) so satser på at det går bra! Blir aleine til kl 9, då ho andre må vere på den andre avdelinga ei stund :( men,men

Blir heldigvis Max 4 unger i morga :) so satser på at det går bra! Blir aleine til kl 9, då ho andre må vere på den andre avdelinga ei stund :( men,men
Det klarer du ;)
Jeg skal sende deg masse masse energi ;)

Deilig!
Jeg er ferdig kl 15.
SÅ er det rett til legen..
Har ganske god følelse på magefisken min. Men kjenner at jeg gruer meg en del likevel.
Tenk om...... :(
Skjønner følelsen. Skal på tidlig ul?

Deilig!
Jeg er ferdig kl 15.
SÅ er det rett til legen..
Har ganske god følelse på magefisken min. Men kjenner at jeg gruer meg en del likevel.
Tenk om...... :(

Krysse fingrene for at alt er som det skal ;) ferdig 14.15! Har ikkje kontakta legen enda! Får heller ringe ho om eg blir dårleg!

Skjønner følelsen. Skal på tidlig ul?

Vi får se i morgen.
Pga de småblødingene jeg hadde i forrige uke fikk jeg time hos fastlegen min.
Har ikke hatt noe blødninger nå siden fredag så føle meg tryggere. Men legen skal ta en sjekk av meg i morgen.
SÅ det er vel opp på benken med meg i morgen.

Oh my! Vi blir flere enn det. Men færre ja!

Vi får se i morgen.
Pga de småblødingene jeg hadde i forrige uke fikk jeg time hos fastlegen min.
Har ikke hatt noe blødninger nå siden fredag så føle meg tryggere. Men legen skal ta en sjekk av meg i morgen.
SÅ det er vel opp på benken med meg i morgen.
Det går nok bra. Tenk om du får se lille frøet på ul! :D

He he, ja er veldig spent på min egen reaksjon når vi kommer til det!

Hehe. Den største følelsen er den når du ser og holder den lille bolten av baby og tepper for første gang...
Jeg trodde aldri i mitt LIV at det gikk an å elske noen så høyt..
Men jeg skjønner hvorfor mødre ofrer sine liv for barna sine. Det er en så intens følelse at det kjennes ut som
hele deg brister bare ved tanken...

Det er virkelig en følelse jeg unner ALLE!!!!!!
:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7

15 minutt igjen av vakten denne helgen... Endelig! Kan nesten ikke vente med å legge meg under den deilige dynen min ♡ Og så er det bare 2 dager til mannen kommer hjem fra Nordsjøen ♡Elsk♡

Lyt prøve å komme meg i seng litt tidleg!! Men ikkje alltid like lett!

Back
Topp