Hvis du titter innom her så...

Ligger på sofaen å ser på film. Lillebror ligger på fanget, skikkelig forkjøla. Storebror ligger forsina å søve. Tørr ikkje flytte på lillebror enda siden han sover så lett enda. Så då får storebror sove på sofaen med oss til mannen kjeme heim;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ammetid:) lillebror fekk paracet for 2 timer siden og det hjalp veldig. Stakkar lillebror med vondt i halsen:(

God morgen :-) Full fart med begge unga i senga...lillebror klager fordi han ikke går mobilen og storesøster hopper :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God morgen :-) Full fart med begge unga i senga...lillebror klager fordi han ikke går mobilen og storesøster hopper :-P

Nytter jo iallfall ikke å sove da. ;)

Koffor ikkje sove liiit lengre en klokko 8 på en søndag?:p

Koffor ikkje sove liiit lengre en klokko 8 på en søndag?:p

Hehe.. Når jeg kun hadde storebrødrene sa jeg de samme. Vi brukte å sove til nærmere ni. Nå er jeg superglad hvis vi kan sove helt til åtte. Dagen starter som regel rundt halv syv her. Skjer at de starter dagen klokka fem også, men samtidig har det skjedd at de har sovet til åtte. :)

Men jeg tenker å legge meg igjen snart. Mannen må bare stå opp først. Han er jo så sliten. :p

Hehe.. Når jeg kun hadde storebrødrene sa jeg de samme. Vi brukte å sove til nærmere ni. Nå er jeg superglad hvis vi kan sove helt til åtte. Dagen starter som regel rundt halv syv her. Skjer at de starter dagen klokka fem også, men samtidig har det skjedd at de har sovet til åtte. :)

Men jeg tenker å legge meg igjen snart. Mannen må bare stå opp først. Han er jo så sliten. :p
Ja då kan eg skjønne at du er fornøyd med å sove til 8;-) her vekker storebror oss i halv 10-10 tiden im lørdagene. Kl 7-8 søndagene..:p noe nytt han har begynt med de siste mnd; )

Ja då kan eg skjønne at du er fornøyd med å sove til 8;-) her vekker storebror oss i halv 10-10 tiden im lørdagene. Kl 7-8 søndagene..:p noe nytt han har begynt med de siste mnd; )

Jeg skulle også gjerne sovet til da. ;)

Ikke akkurat nei...hvis man prøver å lukke øya bittelitt er det "moooor.. det er mårran nåååå" :-P

Her kan femåringen komme inn halv syv og si; mamma, skal du liksom sove hele dagen?

ImageUploadedByBV Forum1392560858.836684.jpgut på tur. Gått fire km for å kjøpe brød. ;)

Åssen er det med de nå? Ho mor fått noe hvile?? :)
No er det mamma, pappa og lillesnuppa sin tur.
Heldigvis virker ikke snuppa som det plager henne, har bare kastet opp en gang men er veldig løs i magen.
De andre er i mye bedre form:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Innom i bading. Deilig når lillesøster kan sitte sjøl og bade med storesøster. Da kan jeg sitte å se på istedenfor å holde henne og bli klissvåt :p

No er det mamma, pappa og lillesnuppa sin tur.
Heldigvis virker ikke snuppa som det plager henne, har bare kastet opp en gang men er veldig løs i magen.
De andre er i mye bedre form:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra de andre begynner å komme seg. :) mamma og pappa? Er det dine foreldre du mener da? Eller snakker du om dere i tredjeperson? Altså, jeg kan gjøre det se. :)

Back
Topp