Hvor er alle med IKM uke 11?
Syns det er så vanvittig stille på denne gruppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått i hi frem til mensen er ferdig, og er i tillegg sykHvor er alle med IKM uke 11?
Det var koselig i går jaNå har jeg funnet fram en babyjakke som nesten er ferdig, men sluttet å strikke på den i jula. Lille niesa mi er en måned nå, så må skynde meg å lage den ferdig
Jeg har også tenkt til å tvinge i meg grapefruktjuice. Når bør man begynne med det da, vet du det? De andre tingene tenker jeg at jeg venter litt med. Det føles som at kroppen funker som den skal, med 14 dagers lutealfase. Så tenker egentlig at det skjer når det skjer.
Trorjeg vil ha IKM 16. mars.
Kommer litt an på når EL blir, men henger her inntil videre..
Da har jeg oppdatert igjenBlir stas når jeg kan begynne å plassere folk under gravid da
![]()
Det synes jeg var en god idé!Kan du ikke bare føre over alle sammen nå med en gang?
Alle her blir vel gravide denne pp![]()
Det hadde jo vært knall![]()
Bidronninggele kjøpes på helsekost.Hvor får man forresten kjøpt alle disse greiene dere tar? Bigdronninggele og grapejuice for eksempel? Blir det helsekostbutikk?![]()
Hvor får man forresten kjøpt alle disse greiene dere tar? Bigdronninggele og grapejuice for eksempel? Blir det helsekostbutikk?![]()
Bidronninggele kjøpes på helsekost.
Der kjøper du også wild yam (om du skal prøve det).
I tillegg kan det være lurt med en tur på apoteket å handle inn vitaminer.
Her brukes folat, d-vitamin, bidronninggele, og i morgen kjøper jeg e-vitamin.
Skal bruke wild yam og babyklister etter EL.
Babyklister kjøpes fra www.helsehelse.dk