IKM uke 11

Hvor er alle med IKM uke 11?
Syns det er så vanvittig stille på denne gruppa.
Jeg har gått i hi frem til mensen er ferdig, og er i tillegg syk :p Gleder meg til neste uke, for da starter prøvingen (pp1 etter sa) og testingen for min del. Lurer på om det er noe spesielt jeg skal kjøpe inn til pp, men jeg tror vi bare kjører på :)

Jeg har stått på og bakt og styra i hele kveld. Fikk bakeånden over meg, og mannen hadde lyst på eplekake. Perfect timing! Men så kom jeg på at jeg hadde noen eggehviter i kjøleskapet jeg måtte få brukt. Så da ble det kokosboller også. Også måtte jeg ordne middag. Også måtte jeg jo få med meg hopprennet også. Og vips så var dagen gått :P

Jeg synes dette er den kjedeligste perioden i pp'ene, så det blir liksom ikke så mye å skravle om :P Men nå er det ingen tvil om at det var tanta som kom i går i alle fall. Hjelpes så mye mer jeg blør når jeg ikke går på p-piller. Noen som har det lignende? I alle fall veldig glad for å ha de verste tantedagene i helga. Vanligvis med min stabile p-pille-syklus, hadde jeg de alltid på de mest hektiske jobbdagene. Ikke å foretrekke :P

Jeg er også mye mindre aktiv i tiden mellom TR og EL. Som de andre sier er det den kjedelige tida. Har hatt besøk i kveld, med middagsselskap og film. Nå er det deilig å ha lagt seg:)

Jepp. Tiden fra TR til EL er den kjedeligste.
Høres ut som dere har hatt det koselig i går :)
Her var det pizzakveld sammen med svigers.

Bruker dere noe spesielt denne PP?
Vet mange på uke 10 drikker grapefruktjuice.
Her er det bidronninggele frem til EL (noen bruker lengre), så blir det wild yam og babyklister etter EL. Skal også skaffe meg e-vitamin i morgen. Den skal visstnok kunne hjelpe på for å slippe SA.
Skal også spørre gyn ang mulighet å få crinone.
Har en mistanke om lite progesteron.

Det var koselig i går ja:) Nå har jeg funnet fram en babyjakke som nesten er ferdig, men sluttet å strikke på den i jula. Lille niesa mi er en måned nå, så må skynde meg å lage den ferdig:)

Jeg har også tenkt til å tvinge i meg grapefruktjuice. Når bør man begynne med det da, vet du det? De andre tingene tenker jeg at jeg venter litt med. Det føles som at kroppen funker som den skal, med 14 dagers lutealfase. Så tenker egentlig at det skjer når det skjer.

Jeg bruker foreløpig ingenting. Vi fikk det jo til uten tilskudd av noe sist, så jeg tenker at da bør vi vel få det til denne gangen også. Jeg håper lutealfasen denne gangen bare var noe surr etter SAen. Men kjenner jeg meg rett, prøver jeg sikkert ut noe av tingene hvis den ikke sitter neste pp :P

Vi brukte pergo forrige PP, men mistet 4+4.
Det samme skjedde sist med positiv test, så tror det kan ha noe med progesteron å gjøre.

Trorjeg vil ha IKM 16. mars.
Kommer litt an på når EL blir, men henger her inntil videre..

Det var koselig i går ja:) Nå har jeg funnet fram en babyjakke som nesten er ferdig, men sluttet å strikke på den i jula. Lille niesa mi er en måned nå, så må skynde meg å lage den ferdig:)

Jeg har også tenkt til å tvinge i meg grapefruktjuice. Når bør man begynne med det da, vet du det? De andre tingene tenker jeg at jeg venter litt med. Det føles som at kroppen funker som den skal, med 14 dagers lutealfase. Så tenker egentlig at det skjer når det skjer.

Jeg har strikket mariusgenser i str 3 mnd for jeg var skråsikker på at det var baby forrige mnd. Har strikket mariusgenser tik typen også så tenkte det kom til å bli koselig med far og barn med samme genser :) Litt ivrig kanskje så nå har jeg lagt babystrikkingen på hylla inntil videre. Så da er jeg i gang med Setesdalkofte til typen. Kjekt å ha noe å styre med i denne lange ventetiden. Langt rundt, han har str xl :)

Hvor får man forresten kjøpt alle disse greiene dere tar? Bigdronninggele og grapejuice for eksempel? Blir det helsekostbutikk? :)

Hvor får man forresten kjøpt alle disse greiene dere tar? Bigdronninggele og grapejuice for eksempel? Blir det helsekostbutikk? :)
Bidronninggele kjøpes på helsekost.
Der kjøper du også wild yam (om du skal prøve det).
I tillegg kan det være lurt med en tur på apoteket å handle inn vitaminer.
Her brukes folat, d-vitamin, bidronninggele, og i morgen kjøper jeg e-vitamin.
Skal bruke wild yam og babyklister etter EL.
Babyklister kjøpes fra www.helsehelse.dk

Bidronninggele kjøpes på helsekost.
Der kjøper du også wild yam (om du skal prøve det).
I tillegg kan det være lurt med en tur på apoteket å handle inn vitaminer.
Her brukes folat, d-vitamin, bidronninggele, og i morgen kjøper jeg e-vitamin.
Skal bruke wild yam og babyklister etter EL.
Babyklister kjøpes fra www.helsehelse.dk

De har grapejuice på Rema..

Back
Topp