Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer! Jeg ønsker å settes opp på IKM 12.3. Det blir PP3.
Ja, det blir veldig spennende!Det er ordnetPP3 på meg også
Dette blir spennende!
Skjønner ingenting... Er trøtt og har masse stikkinger/murringer i livmorområdet og ned mot lyske/lår. Føles akkurat som før jeg begynte å blø på tirsdag.
Tror jeg tar den siste CBD i morgen. Er forberedt på at den viser ikke gravid.Hmm så merkelig.. Finnes det sjangs for at det kan være noe likevel? Kanskje en ide å dra til legen for å høre?![]()
Takk! Jeg trodde alt håp for å treffe EL var ute for oss i januar, da både jeg og mannen var ute og reiste. Men fikk EL i mellom reisene våreJeg har ikm mandag 10.mars. Dette er pp8. Jeg og mannen er bortreist, og sover på hvert vårt soverom i el-uken, så jeg vet allerede at det ikke blir noen spire denne pp. Har likevel lyst til å være med i en ikm-tråd, bare for å ha et sted å være
Masse lykke til dere andre! Novemberbarn er fantastiske, jeg har en bror, en nevø og en niese født da, og de er rett og slett perfekte alle sammen <3
Krysser fingrene for dere!![]()
Æsj da, men du hadde jo positiv el-test for bare ett par dager siden? Har den i så fall vist feil? Er så skeptisk til disse testene, men begynner uansett å teste etter el på lørdag (cd 12). Aksjer fra og med torsdag. Dette blir spennendeSer ut som at jeg havner i denne uka siden TR kom i dag, 5 dager før forventet. Sett meg opp på søndag 16. mars foreløpig. Ikke så godt å si hvor mange dager syklusen blir på, men går ut ifra 30 foreløpig. Da var vi i gang med de kjedeligste dagene av syklusen igjen...
Pp 4 forresten.
Neida, er allerede på 9 dpo, så EL-testene har nok stemt. Jeg tror (håper!!) det bare er SAen som har tulla med lutealfasen akkurat nå, for syklusen i seg selv har ganske normal lengde.Æsj da, men du hadde jo positiv el-test for bare ett par dager siden? Har den i så fall vist feil? Er så skeptisk til disse testene, men begynner uansett å teste etter el på lørdag (cd 12). Aksjer fra og med torsdag. Dette blir spennende![]()
Åja, da skjønner jegNeida, er allerede på 9 dpo, så EL-testene har nok stemt. Jeg tror (håper!!) det bare er SAen som har tulla med lutealfasen akkurat nå, for syklusen i seg selv har ganske normal lengde.![]()
Føles alltid lenge til EL
Men vi skal klare å holde liv her, sånn at ventetida føles litt kortere
I tillegg skal vi nyte tid med våre menn. Må jo øve frem til den store finalen i EL-uka![]()
Her skal vi bare kose oss som vanlig. Er lite alkohol som drikkes av oss, så det er ikke handlet innSom jeg skulle sagt det selvTviler på mannfolka har noe imot det
Begynte å tenke forrige pp at jeg kanskje var vel opphengt i baby. Men han har jo også veldig lyst på barn. Tror uansett at jeg skal prøve å slappe mer av og at vi bare koser oss i steden for å tenke baby hele tiden
I dag har jeg vært og kjøpt vin og øl. Må jo bare benytte seg nå før el. Gjelder å finne positive ting i ventingen
![]()
Trist, men godt å vite med sikkerhet ihvertfall. Nå får dere gjøre en god innsats om et par uker, så sitter sikkert spira igjenCBD var negative i dag, så da er det bare å håpe at EL kommer til rett tid
Er ihvertfall klar![]()