♡ Drømmen vår ♡

Ja, jeg ble litt satt ut av det. :confused: Jeg forsøker jo bare å lage det "hjemmekoselig" og gi mulighet for skravling om mange ulike temaer, samt å bli bedre kjent. Jeg trodde det var det man gjorde på forum. :rolleyes: Heldigvis har jeg ikke fått noen andre tilbakemeldinger av samme kategori, heller tvert i mot. De fleste sier jo at de er veldig glad for å være på samme gruppe som meg. Det er mye hyggeligere. Men det var bedre på FS da var det bare god stemning hele tiden (altså oss i mellom, ganske mye kjipt som skjer med oss prøvere og de som kommer tilbake på FS osv., men stemningen er alltid varm og god).

JA! Du må komme og snoke på august, for du havner vel på september ja. Du har full tillatelse til å snoke på oss hvert fall. :)
Kjipt at noen bare må være så negativ, håper du ikke tar det innpå deg :) kos deg masse med at du er gravid og skravlesjuk :p
Mye kjipt som sjer med oss på FS ja, men vi overlever :D iværtfall når det er så mye gode og snille damer på FS!

Jeg har også vært å snoka på deg på august:-) Savner deg jo på FS! Liker at du er skravlesyk. Vi må nokk lage en skravletråd som vi i tempetråden kan skravle på når alle er gravide:-) Neste mnd eller etter det ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er du gravid??? Så koselig:)) jeg har tittet innom hos deg en gang i blant etter jeg forlot før sv.skap forumet:) når er termin? Og ikke minst...GRATULERER!!:)))

Kjipt at noen bare må være så negativ, håper du ikke tar det innpå deg :) kos deg masse med at du er gravid og skravlesjuk :p
Mye kjipt som sjer med oss på FS ja, men vi overlever :D iværtfall når det er så mye gode og snille damer på FS!

Ja, det er kjipt (og uvant for meg som er FS'er. :p) Heldigvis er det mest hyggelige damer så jeg skal absolutt ikke la det gå inn på meg nei. :D Takk for gode ord.

Ja, FS er et veldig flott forum. Det er på en måte ett av lyspunktene i prøvetiden synes jeg. Masse hjertevarme og støtte. <3

*Taster på app på mobilen*

Jeg har også vært å snoka på deg på august:-) Savner deg jo på FS! Liker at du er skravlesyk. Vi må nokk lage en skravletråd som vi i tempetråden kan skravle på når alle er gravide:-) Neste mnd eller etter det ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi.. Så koselig at dere snoker litt på meg og. Jeg klarer jo ikke holde meg borte fra FS (og jeg har ansvar for IKM uke 51 så jeg har en veldig god grunn til å snike ;) :p).

Ja, det gjør vi når dere kommer alle sammen. Håper du plutselig får full klaff nå, eller med pergo neste syklus! :)

Er du gravid??? Så koselig:)) jeg har tittet innom hos deg en gang i blant etter jeg forlot før sv.skap forumet:) når er termin? Og ikke minst...GRATULERER!!:)))

Ja, jeg er 5+2. Termin 25. august. :-)

Tusen takk! :-) :D :) Jeg har fått tidenes førjulsgave i år hvert fall. <3

Gratulerer Såå masse :D Endelig satt den!!! Hvordan går det med deg?? Formen? Hvor langt er du på vei nå?? :D Så kjekt for dere!! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer Såå masse :D Endelig satt den!!! Hvordan går det med deg?? Formen? Hvor langt er du på vei nå?? :D Så kjekt for dere!! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk! :) Jeg er 8+2 nå (akkurat over midnatt :p)

Jeg har vært fryktelig kvalm, kastet opp, raste ned i vekt og legen ble bekymret. Nå har jeg fått kvalmestillende som hjelper en del, så nå får jeg i meg mat og drikke igjen, men er kvalm og sliten. Jeg er sykemeldt. Jeg håper det snart blir bedre, for det er ikke så gøy å være kvalm og kaste opp. :confused: Jeg minner meg selv på hva som er premien til slutt og det hjelper jo. ♥

Håper du snart får positiv test og en spire som sitter helt til termin. ♡

Er så glad på dine vegne Lykkeliten :D dumt du er så kvalm, men heldigvis får du en super premie til slutt !!
Savner deg innpå tempe "gruppen"
Kommer dere til å velge å vite kjønn?
Jeg vil gjerne ha en oppdatering når den tid kommer :D

Er så glad på dine vegne Lykkeliten :D dumt du er så kvalm, men heldigvis får du en super premie til slutt !!
Savner deg innpå tempe "gruppen"
Kommer dere til å velge å vite kjønn?
Jeg vil gjerne ha en oppdatering når den tid kommer :D

Ja, kvalmen er slitsom, og stjeler mye energi. Mye jeg skulle gjort i huset og ordnet klart denne våren før mini kommer, men nå står alt på pause mens jeg er kvalm, så jeg håper det ikke varer så lenge. :) Alt ordner seg nok uansett, og premien er den beste man kan få. ♥

Ja, vi vil vite kjønn om det går an å se og alt annet er bra. :) Om h*n ligger sånn at vi ikke ser kjønnet er det ikke så farlig, det er viktigere at alt ser bra ut.

Vi skal nok på tidlig UL om 4 uker, så jeg kan oppdatere allerede da. Mannen har veldig lyst til å se lille i magen så da tror jeg han skal få viljen sin. Jeg synes ikke det er så viktig med tildig UL egentlig, men det er lite som skjer for mannen disse månedene så da kan han få den gleden. :p

Ja, kvalmen er slitsom, og stjeler mye energi. Mye jeg skulle gjort i huset og ordnet klart denne våren før mini kommer, men nå står alt på pause mens jeg er kvalm, så jeg håper det ikke varer så lenge. :) Alt ordner seg nok uansett, og premien er den beste man kan få. ♥

Ja, vi vil vite kjønn om det går an å se og alt annet er bra. :) Om h*n ligger sånn at vi ikke ser kjønnet er det ikke så farlig, det er viktigere at alt ser bra ut.

Vi skal nok på tidlig UL om 4 uker, så jeg kan oppdatere allerede da. Mannen har veldig lyst til å se lille i magen så da tror jeg han skal få viljen sin. Jeg synes ikke det er så viktig med tildig UL egentlig, men det er lite som skjer for mannen disse månedene så da kan han få den gleden. :p
Gleder meg til å høre oppdatering etter ultralyd. Jeg skal vertfall på tidlig ultralyd, tror ikke jeg klarer å vente lengre når jeg blir gravid :-D

Gleder meg til å høre oppdatering etter ultralyd. Jeg skal vertfall på tidlig ultralyd, tror ikke jeg klarer å vente lengre når jeg blir gravid :-D

Jeg skal oppdatere når vi har vært på ultralyd, enten det blir i uke 12 eller først til oul. Jeg vet ikke hvorfor UL ikke er så viktig for meg jeg, men foreløpig har mannen veldig lyst da, så ser som sagt ut som vi skal for hans skyld. :p

12+5 - tidlig ultralyd privat, MA
Da gikk vi på ultralyd. Jeg er fortsatt veldig kvalm, har ømme pupper og vi kan begge kjenne livmoren over skambeinet. Jeg har ikke blødd siden forrige mens. Jeg hadde ingen grunn til å tro at noe skulle være galt.

Det var det. Den lille ble estimert til 8+4. Jeg så det før gynekologen sa noe. Den var altfor liten. Hjertet slo ikke. Og livmoren er 12 uker på vei. Så kroppen har ikke skjønt noenting. Så nå får jeg hjelp til å få fullført aborten. :( I morgen blir selve abortdagen.

Så jeg begynner å tempe igjen, og teste etter EL så fort jeg er ferdig med å blø. Nå må jeg vel først komme meg gjennom dagen i morgen, men hvis ikke jeg kan tenke at vi skal prøve på nytt så tror jeg at jeg blir gal. :(

Nei! Nei, nei, nei!! :( Det skulle ikke skje. Ikke deg! Ååå, Lykkeliten, jeg er helt knust på dine vegne <3 Det er urettferdig!! Jeg vet ikke en gang hva jeg skal si.. Jeg sender deg mange varme tanker <3

Vi vil ha 2014 spire! <3

Nei! Nei, nei, nei!! :( Det skulle ikke skje. Ikke deg! Ååå, Lykkeliten, jeg er helt knust på dine vegne <3 Det er urettferdig!! Jeg vet ikke en gang hva jeg skal si.. Jeg sender deg mange varme tanker <3

Vi vil ha 2014 spire! <3

Det føles fryktelig urettferdig akkurat nå ja. :( Tusen takk! ♥

Last edited:
Det var kjempe trist å lese Lykkeliliten!!sender deg masse klemmer og ta godt vare på deg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp