Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes den muffins 123 fra Toro er så god jeg!Jeg har smakt sånne små cupcakes en gang. Ikke gode i det hele tatt.
Jeg lager vanlige muffins, de liker vi alle sammen.
Vi har 3 års dag i huset om to uker...
Da er den din! Jeg vil ha!Dere burde prøve den cupcake/muffins. oppskriften min, kan legge den ut etterpå. De blir så gode og så lenge man legger ut smøret lenge før man skal bake er man ferdig på så kort tid!Kjempe saftige og gode. Eller min og min, nå skal dere høre
Haha, jeg har jo såklart funnet den i en bok bare erstattet noen ingredienser med andre
![]()
Hva med scampi salat? Kylling og foccaia?Skal på butikken å handle middag.. Men er helt blank på hva jeg skal få inoen som har noen gode ideer?
![]()
Nå ble jeg sulten...Kylling, pitabrød, hjemmelagd tatziki, feta, salat, tomat og andre ting man ønsker.
Jeg gleder meg til middag i dagNå ble jeg sulten...
Vi skal ha ost og kjeks i dag viJeg gleder meg til middag i dag![]()
Da blir det mye skravlingJeg skal lage noe til meg og ungene... Noe enkelt, tenker jeg. Mannen spiser på det årsmøtet. Og kommer på bussen hjem, så han kan ta seg en øl. Mao, han kommer hjem litt etter midnatt, for han rekker neppe klokka ni, de begynner jo halv åtte. Møte og middag. Så jeg har hele kvelden for meg selv til å skrive et par hundre innlegg...
Skal på butikken å handle middag.. Men er helt blank på hva jeg skal få inoen som har noen gode ideer?
![]()
Ja, ca fra åtte til tolv. Om her er noen å skravle med, da
Topp hundre krever kanskje 1-200 innlegg i løpet av februar.Her jobbes det hardt for å holde se på topp 100-listen, ser jegJeg kommer til å slite, for jeg har ikke mulighet til å sitte her hver kveld
![]()
Topp hundre krever kanskje 1-200 innlegg i løpet av februar.
Stelleveska er blandt de med over 2000, det er mer jobb...