Fekter med armer

Kristineolsen

Kristineolsen
Har ei tulle på 3 mnd, som er fært til å fekte med disse armene før hun skal sove, og spesielt på kvelden. Hun er også veldig på å ta hånda inn i munn mens hun har smokken slik at smokken detter ut å hun blir hysterisk. Er det flere som opplever dette med dissa små søte? :)
 
Sånn er min også:( så når han skal sove putter jeg hendene under dyna og ruller dyna under kroppen slik at han holder de i ro. Da roer han seg så mye fortere:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Har ei tulle på 3 mnd, som er fært til å fekte med disse armene før hun skal sove, og spesielt på kvelden. Hun er også veldig på å ta hånda inn i munn mens hun har smokken slik at smokken detter ut å hun blir hysterisk. Er det flere som opplever dette med dissa små søte? :)
Samme her, og tar ut smokken selv og leker med den... Sukk... :p
 
Sånn er min også:( så når han skal sove putter jeg hendene under dyna og ruller dyna under kroppen slik at han holder de i ro. Da roer han seg så mye fortere:)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Samme her og. Så jeg gjør som deg. Pakker henne godt inn, så roer hun seg mye fortere. Rart det der. Føler jeg er slem som ikke lar henne svinge fritt med armene
 
Ja, her også.. Men han blir illsint hvis jeg pakker han inn. Noen ganger er han sånn under amming også. Så jeg prøver av og til å holde han i hånda eller holde armen litt, og det hjelper noen ganger..
 
Her fekres det ikke med armer, men han tar beina opp i været hele tiden når han skal legge seg. Nytter jo ikke å pakke inn da o_O
 
Så godt å høre det er flere fektere der ute :p ho har nå begynt å sparke av seg dyna så kjemper nå en kamp mot både armer å bein :p
 
Tips: legger snuppa i en sovepose om natten! Ikke så lett å sparke av dyne da:) slike de selger på ikea feks.
 
Smart
 
:D
 
Tips: legger snuppa i en sovepose om natten! Ikke så lett å sparke av dyne da:) slike de selger på ikea feks.
Men er det ikke meningen at man ikke skal ha dyne over de posene? Selv om jeg synes de er i tynneste laget for å være uten. Har det litt kaldt på soverommet om natten. Ellers så blir han så tedd i desa.
 
Men er det ikke meningen at man ikke skal ha dyne over de posene? Selv om jeg synes de er i tynneste laget for å være uten. Har det litt kaldt på soverommet om natten. Ellers så blir han så tedd i desa.

Du må ikke ha dyne over de posene, det kan være farlig. Men du kjøpt tykkere poser på barnas hus og lignende.
 
KJøpt tykk og god pose på ellos.no. Har ett teppe over hvis det er litt kaldt. Men FAAAEN ta den fektinga. Hu la seg for en time siden, og allerede vært inne 7 ganger pga at hun selv drar ut den smokken. Irriterende! :p
 
Men er det ikke meningen at man ikke skal ha dyne over de posene? Selv om jeg synes de er i tynneste laget for å være uten. Har det litt kaldt på soverommet om natten. Ellers så blir han så tedd i desa.
Hvorfor ikke dyne over! .? Det er ikke en slik pose som binder fast.. Bare sovepose liksom, armene er fri..
 
Brukar også sovepose med dyne over... Har ikkje høyrt noko om at det kan vere farlig på nokon måte...
 
Vi har en tynn pose fra da jeg var liten, bare i sånt tynt stoff og min mor brukte dyne over og jeg lever fortsatt fint den dag i dag :p så trur ikke det er noe stress å ta dyne over :) de mister så mye kroppsvarme når de ligger stille å sover så er fort gjort at de blir for kalde:/
 
Back
Topp