Fekter med armer

Vi har en tynn pose fra da jeg var liten, bare i sånt tynt stoff og min mor brukte dyne over og jeg lever fortsatt fint den dag i dag :p så trur ikke det er noe stress å ta dyne over :) de mister så mye kroppsvarme når de ligger stille å sover så er fort gjort at de blir for kalde:/
Ja:) jeg tenker med slik pose:, bomullbody og dyne, eller tykkere ullpysj med sokker uten dyne? :) om sommeren trenger man ikke dyne om det et varmt kanskje! :)
 
Hvorfor kan det være farlig? Vi har dyne på henne oppå posen, for den er for tynn ja.. :/

Altid fått høre at man ikke må gjøre det, tror det er fordi de ikke klarer å dytte vekk dyna om den havner over ansiktet og det kan bli alt for varmt.

Sitat fra IKEA:
Soveposen erstatter dyne og sengetøy, som barnet lett sparker av seg i søvne, og gir en behagelig sovetemperatur for barnet ditt

På denne siden står det: 5. Ikke bruk dyne eller tepper sammen med soveposen. (barnet kan bli FOR varm).
http://www.agentm.no/blog/trygg-og-god-soving-i-sovepose
 
Ja:) jeg tenker med slik pose:, bomullbody og dyne, eller tykkere ullpysj med sokker uten dyne? :) om sommeren trenger man ikke dyne om det et varmt kanskje! :)
Ja, det er slik vi skal legge snuppa vår fremover:) har rundt 18 grader på soverommet så hun sover med tynn body, sovepose og dyna rett under armene slik at hun ikke får dratt den over hode :) hun sover godt nå:)
 
Ja, det er slik vi skal legge snuppa vår fremover:) har rundt 18 grader på soverommet så hun sover med tynn body, sovepose og dyna rett under armene slik at hun ikke får dratt den over hode :) hun sover godt nå:)
Samme her:) alle babyer er forskjellige, noen er varme, noen er kalde av seg, man kjenner selv sin egen baby og sjekker jo og passer på hele tiden:) hendene er jo frie i posen, og dyna kan gå over hodet lett uten sovepose også:/
 
Altid fått høre at man ikke må gjøre det, tror det er fordi de ikke klarer å dytte vekk dyna om den havner over ansiktet og det kan bli alt for varmt.

Sitat fra IKEA:
Soveposen erstatter dyne og sengetøy, som barnet lett sparker av seg i søvne, og gir en behagelig sovetemperatur for barnet ditt

På denne siden står det: 5. Ikke bruk dyne eller tepper sammen med soveposen. (barnet kan bli FOR varm).
http://www.agentm.no/blog/trygg-og-god-soving-i-sovepose
Svarte litt over her.. Man må passe på ja! Men snuppa her er ikke for varm slik, hun hadde blitt for kald uten dyne. Og det blir veldig varmt i rommet uten å ha vinduet åpent... Men alle er forskjellige. :)
 
Back
Topp