Cravings!

Håp!

Mamma til et lite frø <3
Septembermødre <3
Inatt hadde jeg så sykt cravings på en spesiell pizza fra Tulla Fischer (kafé i Trondheim) med bøffelmozarella, rødløk, kylling, kapers (å nam), chiliolje og ruccola.... Fikk ikke sove.. tenkte bare på at jeg MÅTTE ha. Så nå har jeg vært ute og spist lunsj! Omnomnom... Herlighet så godt!

Det er bare det...

..at nå har jeg helt sinnsykt cravings på Heksehyl! Har sendt mannen ut på "oppdrag" :P

Noen andre som er slik allerede?

Iskald sjokolademelk, boller med egg i midten, boller med krem, stekte oliven, bakt mais.

Kan man ikke få dilla på sunne ting da? Feks stangselleri, gulrot, salat elns.. :angry3

Lakris og sjokolademelk(oboy pulver og melk,ikke sånn ferdig sjokkomelk)!!! Også har jeg så lyst på sushi men orker hverken å kjøre ut for å hente eller lage selv...

heksehyl cravings hadde jeg i mitt første svangerskap, men da hadde de tatt det ut av produksjon en stund pga de skulle komme i poser eller noe sånt.. For fant det ingensteder!! og når ungen var født så jeg det overalt!! hehe :)

Jeg har så fryktelig lyst på omelett med røkelaks! Men røkelaks kan vi vel ikke spise?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sjokolademelk (har kjøpt lettere litago for å få litt bedre samvittighet :p ) knekkebrød med nugatti og Kiwi :)

Ånei... nå fikk jeg lyst på Oboy! Herlighet så håpløs jeg er!!

Når kvalmen ikke tar over. Så er det eneste jeg craver jordbær-nesquick! Og det finnes jo ikke i norske butikker. (eller de svenske jeg har vært innom). Så tenkte jeg må få bestilt fra ebay eller noe slikt.

Når kvalmen ikke tar over. Så er det eneste jeg craver jordbær-nesquick! Og det finnes jo ikke i norske butikker. (eller de svenske jeg har vært innom). Så tenkte jeg må få bestilt fra ebay eller noe slikt.

HELE forrige svangerskap ville jeg ha jordbær oboy/nesquik håper ikke det blir sånn igjen, ble nesten gærn når det ikke gikk å få tak i! :o

Grønnsakssuppe og vann, av alle ting :p når kvalmen ikke er for ille

Grønne epler og til dels appelsiner (det meste annet er æsj for tiden) :) Føler meg ganske sikker på at cravings av den mer usunne sorten setter inn når kvalmen gir seg :p

Jeg har fått helt cravings på løk, ellers så må jeg også bare ha sjokoladekuler frokostblanding.

De har noen sånne sugerør på Meny, med sjokosmak, jordbærsmak og banansmak.

Juhu! Da gleder jeg meg til å spise røkelaks når kvalmen gir seg litt:-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh, det hørtes jammen godt ut! Jeg pleier handle en del helsekost og slikt fra en amerikansk nettside som heter iherb. Har bare god erfaring med de, trygg og god nettside som sender raskt. Så lenge du passer på å handle for under 200 kroner (ca 30 usd) så blir det heller ikke toll. Mye penger å spare på feks kosttilskudd.

Og nå til den fineste biten med info: De har jordbærnesquik! http://www.iherb.com/Nesquik-Nestle-Strawberry-21-8-oz-618-g/36017#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nesquik nestle strawberry&rc=3&sr=null&ic=1

Edit: Om du bruker denne koden: NOD956 så slipper du å betale frakt på første bestilling :)

Back
Topp