Skravletråd lag BLÅ

Jenter!!! Nå må vi skjerpe oss altså! Å stadig være dårligst på utfordringen og dårligst og nest dårligst på vekta er ikke mye motiverende!

Foreslår at vi setter oss mål for neste uke!

Mitt mål: trene minst 30 min om dagen, få bonus på alt man kan få bonus på i utfordringen og gå ned minst 500 g!
 
nei, det er veldig lite motiverende ! og denne uka burde det ikke være noe problem å få bonusene heller !

her er mitt mål

mandag: 60 min zumba
tirsdag: 60 min trilletur
onsdag: 60 min zumba
torsdag: gåtur
fredag: kondis og styrketrening 60 min


jeg skal ned 0,5 kg ! skal jammen meg under 70 !!
 
blir forresten enten en skitur eller gåtur i dag ! kanskje begge deler..
 
nei, det er veldig lite motiverende ! og denne uka burde det ikke være noe problem å få bonusene heller !

her er mitt mål

mandag: 60 min zumba
tirsdag: 60 min trilletur
onsdag: 60 min zumba
torsdag: gåtur
fredag: kondis og styrketrening 60 min


jeg skal ned 0,5 kg ! skal jammen meg under 70 !!



blir forresten enten en skitur eller gåtur i dag ! kanskje begge deler..
Kjempebra:) Jeg får så fryktelig kuldeeksem at å være ute om vinteren gjør vondt. Men kan jo alltids spille kinect for å få trent litt de dagene jeg ikke har trening:)
 
Jeg synes også det er lite motiverende. Håper alle melder seg på, og gjør sitt beste i denne ukens utfordring.
I kveld skulle jeg egentlig i bursdagsbesøk til ei venninne, men hun er blitt syk.
Går på trening istedenfor. Eller skal jeg få trent på treningssenteret minst to ganger mellom mandag og fredag, og de dagene jeg ikke får gått dit blir det sånn 7-minutters trening her hjemme.
Vann og godteri er ikke noe problem.
Målet mitt denne uken er -1kg!
Har på merkelig vis gått ned 800gram siden fredag, så håper det holder seg.

I dag skal vi på kino med elsdtemann, og se den nye Karsten og Petra filmen:)
 
Jeg synes også det er lite motiverende. Håper alle melder seg på, og gjør sitt beste i denne ukens utfordring.
I kveld skulle jeg egentlig i bursdagsbesøk til ei venninne, men hun er blitt syk.
Går på trening istedenfor. Eller skal jeg få trent på treningssenteret minst to ganger mellom mandag og fredag, og de dagene jeg ikke får gått dit blir det sånn 7-minutters trening her hjemme.
Vann og godteri er ikke noe problem.
Målet mitt denne uken er -1kg!
Har på merkelig vis gått ned 800gram siden fredag, så håper det holder seg.

I dag skal vi på kino med elsdtemann, og se den nye Karsten og Petra filmen:)
Fantastisk! Jeg har gått ned 500 g siden fredag, men da hadde jeg jo gått opp... Virker som det er ekstremt krevende for meg å komme under 78..
 
jeg gikk på vekta i dag igjen jeg.. og da viste den 68.9 !!!!! har ikke vært under 70 på eeeevigheter !!!
 
Ja, av og til får man sånne platåer!
Jeg bruker å ha mitt på 80, så er spent på når jeg kommer dit (om ikke så lenge:p).

Nå har jeg nettopp kommet fra trening, deilig avslutning på uken :D
Så flink du er:) Skulle liksom trene i dag jeg også, etter ungene var lagt. Yeah right! Eldste nektet å sove før 22 og da våknet yngste... blæh! Må lære meg å trene ved første anledning om dagene så jeg er sikker på det blir gjort...
 
Videre nedgang i dag. All time low siden februar 2013:) Håper jeg er over kneika nå:)
 
Hvordan går det ellers, jenter?

Mine ambisjoner om mye trening denne uken går nok ikke helt som forventet. Men sånn er det innimellom! Er støl som fy, og i dag skal vi i båten og pusse opp!
Men i morgen skal jeg komme meg på trening, og kanskje torsdagen også :) Da blir det i allefall 2 treninger denne uken!
 
Hvordan går det ellers, jenter?

Mine ambisjoner om mye trening denne uken går nok ikke helt som forventet. Men sånn er det innimellom! Er støl som fy, og i dag skal vi i båten og pusse opp!
Men i morgen skal jeg komme meg på trening, og kanskje torsdagen også :) Da blir det i allefall 2 treninger denne uken!
Nei, er ikke så greit å planlegge alt. Videre nedgang i dag selv om jeg er støl, så jeg håper jeg kan få gått ned mye denne uka:) 600 g så langt etter lørdag. Det er dobbelt så mye som de to forrige ukene til sammen:)
 
Har hatt problemer med å logge meg inn...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har hatt problemer med å logge meg inn...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det har alle. Tror serveren har vært nede, gikk ikke å komme inn på app eller pc.

Litt opp igjen i dag, takket være tidenes støleste muskler... Nesten ikke sovet i natt fordi de gjør så vondt ;)
 
Det har alle. Tror serveren har vært nede, gikk ikke å komme inn på app eller pc.

Litt opp igjen i dag, takket være tidenes støleste muskler... Nesten ikke sovet i natt fordi de gjør så vondt ;)
Okei..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nedgang igjen! Huff... blir helt avhengig av vekta når jeg driver med slanking. Går på hver kveld og hver morgen:p Men nå er jeg 800 g ned:) Love it! Da satser jeg på trening i dag siden det stort sett er to dager etter hard trening jeg er opp...
 
Måtte desverre veie meg i dag jeg, fordi jeg drar til Oslo nå til min bestemor og ho har ikke digital vekt, bare sånn ting som går rundt (dårlig på forklaring ;) )
 
Back
Topp