Skravletråd lag BLÅ

God mandag jenter :) Hatt en fin helg? :)

I går ble det kaker på den frøkna her, for jeg feiret bursdagen min :D Har bursdag i morgen.
Også ble det pizza, merkes på magen i dag. Blir oppblåst med en gang jeg spiser hvetemel :p
Har jobbet 16 timer i ny jobb der jeg går hele dagen, spist lite og likevel gått opp i vekt igjen:( Skikkelig frustrerende! Også er jeg ekstremt trøtt og sliten etter helga, så jeg kjenner det blir kort arbeidsdag i dag... Må hjem og sove før trening...
 
Har jobbet 16 timer i ny jobb der jeg går hele dagen, spist lite og likevel gått opp i vekt igjen:( Skikkelig frustrerende! Også er jeg ekstremt trøtt og sliten etter helga, så jeg kjenner det blir kort arbeidsdag i dag... Må hjem og sove før trening...

Så kjedelig! Men du må passe på at du ikke spiser for lite, for da går kroppen rett på sparing!
Sist jeg slanket meg så stod jeg stille i nesten to uker, kjempeirriterende! Så begynte jeg å spise bittelitt mer, kun ett knekkebrød ekstra til frokost, og så gikk vekten nedover igjen :)
 
Så kjedelig! Men du må passe på at du ikke spiser for lite, for da går kroppen rett på sparing!
Sist jeg slanket meg så stod jeg stille i nesten to uker, kjempeirriterende! Så begynte jeg å spise bittelitt mer, kun ett knekkebrød ekstra til frokost, og så gikk vekten nedover igjen :)
Har ikke spist lite, lite. Nok kcal, men ikke mye...
 
Jeg har byttet nick, tidligere Kiwii for dem som lurer ;)

Men ja, dette er en god dag. Til tross for potte tett nese/bihuler/hode føler jeg meg frisk og rask. Har vært ute å gått en minitur sammen med samboer, toåring og hund i regnet, og pakket lite i munnen ;p Etter forrige uke med sjokoladekake og annet søtt nesten hver dag pga bursdagsfeiring blir det godt med en usøt uke nå ! :) Håper på supert resultat på vekta.. det begynner å bli en stund siden sist (før slankekrigen startet her) ;)
 
Æsj.. Kjempe hodepine etter jobb og kjøretime i dag, så trening utgår.
Fremdeles vondt, og lite frister. Har spist to små hjemmelagde fiskekaker..
Sov i 1,5 time etter jobb jeg.. ble ikke trening her heller... Vurderer å gå en tur nå som jeg endelig har våknet:p
 
Sov i 1,5 time etter jobb jeg.. ble ikke trening her heller... Vurderer å gå en tur nå som jeg endelig har våknet:p
Ble det tur på deg? :)


Hipp hipp hurra for meg :D Jeg har bursdag i dag!
Gaven fra meg til meg var -1,1 siden fredag! Jippijippi! Håper det holder seg til fredag!
Tenkte egentlig å ta treningen i kveld, men min kjære mann har bedt meg med ut på middag, så da blir det nok dårlig med trening i dag - også.. Får trene skikkelig i morgen!!
 
Ble det tur på deg? :)


Hipp hipp hurra for meg :D Jeg har bursdag i dag!
Gaven fra meg til meg var -1,1 siden fredag! Jippijippi! Håper det holder seg til fredag!
Tenkte egentlig å ta treningen i kveld, men min kjære mann har bedt meg med ut på middag, så da blir det nok dårlig med trening i dag - også.. Får trene skikkelig i morgen!!
Ble ikke tur, men noe annet som sto på lista;) Regner med alt som står gir poeng;)

Gratulerer med dagen!! Kos deg masse på middag! Det har du fortjent!
 
Stolt! Gikk meg en tur jeg ikke hadde lyst til å gå i dag. 60 min rask gange med vovven min:) Ble godt svett også:)
 
Beklager at jeg har vært fraværende i det siste! Har vært veldig travelt med skole og sykdom.
Men nå skal jeg prøve å bli mer aktiv her inne igjen :) og forhåpentligvis kommer jeg igang med trening igjen også :)
 
Så bra:) Er litt stille her om dagen! Nå er jeg endelig litt ned igjen! Var ganske heftig opp etter helga:(
 
Jeg har ikke snikveid siden mandag. Da hadde jeg ganske bra nedgang, men det var nok for at jeg hadde spydd hele natta :p så har nok gått opp igjen nå :(
Håper på å få meg en liten treningsøkt eller trimtur idag :)
 
Gruver meg til veiingen.. har bare vært ++ de siste gangene:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
God morgen, jenter :) Litt fraværende her de siste dagene, litt syk og i går var jeg på glattkjøring! Holder på med lappen, så har ikke sååå mye igjen. Rart å tenke på!
Hadde gruet meg veldig til glattkjøringen, men det var jo så GØY!! Hahaha..

Vekten i dag var også snill, herlig! Gått ned 1,4 kg :D:D
 
-0.9 kg på meg! Trodde ikke helt på vekta i dag tidlig ;) Endelig har det løsnet!!! :D
 
Ble bra resultat på meg denne uka, -1,5kg :) mendet er nok takket være spysjuka, så er redd jeg går opp igjen. Har dessverre ikke noen poeng på utfordringen :(
 
Håper vi er litt flere som melder seg på utfordringen neste uke!! Så vidt jeg kan se er vi bare to som har vært med denne uken.
Kjedelig:( Ble 600 poeng på meg.
 
Back
Topp