Skravletråd lag BLÅ

Måtte desverre veie meg i dag jeg, fordi jeg drar til Oslo nå til min bestemor og ho har ikke digital vekt, bare sånn ting som går rundt (dårlig på forklaring ;) )
Ikke noe problem:) Hvordan gikk det?
 
Nå får jeg ny bil gitt:D Ooog skrevet ny kontrakt med ekstrajobb i dag:)
 
Skal veie meg når jeg kommer hjem fra nattvakt .:) meen såg dårlig ut med nedgang;((

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ble dårlig nedgang på meg gitt :( 400 g opp fra i går til i dag. Håper det var treninga som gjorde det så det er vann som kan renne av til neste uke.
 
Her er det -0,5 i nedgang. Ikke så bra denne uken, men har fått mensen, og da pleier jeg å samle litt vann. Så er i utgangspunktet fornøyd :)

Nå er det klart for helg, en vanskelig helg, sånn matmessig. I kveld skal jeg på bowling med jobben. Der blir det pizza og øl. Men skal forsøke å holde meg til ett stykke ;)
Og på søndag skal vi feire bursdagen min, for jeg har bursdag neste uke. Da blir det bittelitt kaker, men har klart meg greit i slike sammenhenger tidligere i januar, så satser på at det går greit denne gangen også! Kanskje jeg rekker en treningsøkt på søndag, etter at gjestene har gått.
 
Her er det -0,5 i nedgang. Ikke så bra denne uken, men har fått mensen, og da pleier jeg å samle litt vann. Så er i utgangspunktet fornøyd :)

Nå er det klart for helg, en vanskelig helg, sånn matmessig. I kveld skal jeg på bowling med jobben. Der blir det pizza og øl. Men skal forsøke å holde meg til ett stykke ;)
Og på søndag skal vi feire bursdagen min, for jeg har bursdag neste uke. Da blir det bittelitt kaker, men har klart meg greit i slike sammenhenger tidligere i januar, så satser på at det går greit denne gangen også! Kanskje jeg rekker en treningsøkt på søndag, etter at gjestene har gått.
-0,5 med mensen og med den nedgangen du har hatt i det siste er jo kjempebra :)

Også er det lov å kose seg litt! Koser man seg ikke er det større sjans for å sprekke skikkelig og ikke komme i gang igjen. Jeg skal unne meg litt av den gode capuccinoisen vi lagde forrige helg i kveld :)

Akkurat fått meg ny jobb, så jeg skal jobbe 8-9 timer både lørdag kveld og søndag kveld og da regner jeg med jeg kan telle det som en treningsøkt ;) Ikke akkurat kontorjobb ;)
 
krise ! jeg må være barnevakt i kveld. er det noen som kan rapportere for meg??
 
Nedgangen her går veldig sakte ! Mye annet å tenke på og gjøre for tiden. Har også hatt tr på besøk denne uka, noe som fører til mye stillesitting :( Men idag kom jeg meg opp av soffaen og fikk meg en gåtur opp en bratt og tung bakke like i nærheten her. Litt motvillig da jeg var hos lege og samboeren ikke var å få tak i grunnet mobiltrøbbel, så jeg så meg nødt til å gå hjem. Kjentes godt etterpå da, så tenker det blir noen turer opp og ned bakken med hunden de nærmeste dagene :D
 
Da er resultatet klart :)
 
Men i alle dager da! Takk jenter :D Føler det ikke sånn i det hele tatt… Tok jo bare denne jobben fordi ingen andre ville og det var iktig for meg å få i gang en krig rett over nyttår :p
 
Det er sant!!!:)))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
God mandag jenter :) Hatt en fin helg? :)

I går ble det kaker på den frøkna her, for jeg feiret bursdagen min :D Har bursdag i morgen.
Også ble det pizza, merkes på magen i dag. Blir oppblåst med en gang jeg spiser hvetemel :p
 
Back
Topp