Kjempefint! Og litt kult. Tenker på en tøff jente når jeg hører detVilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefint! Og litt kult. Tenker på en tøff jente når jeg hører detVilma et mitt navn nr 1. Hva assosierer dere med dette navnet? Har fått høre både at det er et hundenavn og tegneseriefigurnavn... så? Hva er helt ærlig det første du tenker?![]()
Vi klarer ikke å finne en liste med nsvn vi liker flr bebisen som kommer. Kjenner meg litt stressa forhver dag som går nå som det nermer seg med stormskritt.
Haha, jeg har alltid likt Sara, men nå har mamma kalt katten for SaraVi og jentene våre tenkte på Lily som navn på tredjemann.., men så kjøpte broren min seg hund og kalte den Lily.. Da utgår jo det navnet...
Det jeg tror er viktig er å gi barnet et navn som betyr noe for dere! Ikke bare gi noe for å gi noe!Med en gang jeg fikk vite det var gutt så visste jeg hva han skulle hete! Synes også det er greit å gi barnet et unikt navn, ikke noe som sååå mange andre har!
) Jeg vil gjerne også holde navnet hemmelig til fødselen i og med at jeg synes at det er det fineste navnet i verden!
)
Vi og jentene våre tenkte på Lily som navn på tredjemann.., men så kjøpte broren min seg hund og kalte den Lily.. Da utgår jo det navnet...
(Sniker litt innom dere her) Noen i nabolaget som hadde en hund som het Pia. Etter noen år fikk de en datter. Som de kalte Pia. Helt koko da, men pussig nok måtte det jo ordne seg med tiden..Vi og jentene våre tenkte på Lily som navn på tredjemann.., men så kjøpte broren min seg hund og kalte den Lily.. Da utgår jo det navnet...
Hva med Mio ? Første som slo meg inn da jeg så tre bokstavers navn xD Eller så er det Ask og Noa også =DVi har en Leo fra før og alle i familien har navn på 3 bokstaver. Om det ble jente skulle hun hete Amy, men nå får vi en gutt til og står skikkelig fast på et ok guttenavn på 3 bokstaver som kan uttales på engelsk og som ikke er Noa for det heter søskenbarnet. Mulig vi må gi etter og kanskje åpne for flere enn tre bokstaver i navnet..
Så det er bare å bombardere med forslag![]()
Syns det er fint med både a og eBlir nok ei Sofie eller Sofia... Har ikkje heilt bestemt oss for e eller a ending
Både eg og kidsa liker med a best, mannen med e...
Begge er fine da
Sent from my iPhone using Tapatalk