Pin-up
Forumet er livet
Gutten min er nettopp blitt to år og legen vil ta en blodprøve for å teste ham for allergi mot husdyr og husstøv, men jeg trodde ikke de fikk påvist den type allergi så tidlig? Legen sa til og med at det ikke var sikkert det slo ut, men at "vi alltids kunne prøve". Jeg har ikke lyst til å utsette ham for en blodprøve dersom det strengt tatt ikke er noe poeng i det. I og med at han blir hysterisk av å ta en crp-prøve i fingeren kan jeg bare forestille meg hvor traumatisk det blir å skulle tappe blod fra armen, men jeg vil jo så klart vite det dersom han faktisk er allergisk.
Dere med barn som har fått påvist allergier: Hvor gamle var barna da allergien ble bekreftet og hvilken allergi er det eventuelt snakk om?
Edit: Det kan jo være en fordel å nevne at jeg selv ikke mistenker disse allergiene, men legen ville ta prøven nest for å utelukke. Jeg lurer heller ikke på hvorvidt jeg bør ta prøven, men ville lodde terrenget for hvorvidt den type allergi slår ut så tidlig. Hadde prøven vært en nødvendighet hadde vi selvfølgelig tatt den, kjære vene
Ser jeg kunne ordlagt meg litt annerledes.
Dere med barn som har fått påvist allergier: Hvor gamle var barna da allergien ble bekreftet og hvilken allergi er det eventuelt snakk om?
Edit: Det kan jo være en fordel å nevne at jeg selv ikke mistenker disse allergiene, men legen ville ta prøven nest for å utelukke. Jeg lurer heller ikke på hvorvidt jeg bør ta prøven, men ville lodde terrenget for hvorvidt den type allergi slår ut så tidlig. Hadde prøven vært en nødvendighet hadde vi selvfølgelig tatt den, kjære vene
Last edited: