Mars blir nok januar

Gratulerer så mye til dere <3 masse lykke til :)

Hvordan er det med dere? :)

Går mye bedre, junior prøver å spise selv(dog med begrenset suksess, det måltidet han var flinkest på spiste han 2 ml fra puppen), ellers virker det som han har det helt fint. Litt øving og ligge på seg en del så får vi han nok hjem. Mor begynner også å bli bedre, blodtrykket var skyhøyt etter fødselen og det gikk ikke ned etter fødselen så var leenge innlagt, og nå i de siste dagene vært dagpassient, men nå forhåpentligvis skal jeg ikke inn flere ganger!

Godt å høre at det går bedre med dere begge :) Satse på at han legger godt på seg innen kort tid så dere får ham hjem!

Så du drar hjem om nettene, og er på sykehuset med ham på dagtid?

Godt å høre at det går bedre med dere begge :) Satse på at han legger godt på seg innen kort tid så dere får ham hjem!

Så du drar hjem om nettene, og er på sykehuset med ham på dagtid?

Ja. Helsigvis bor vi veldig nærme sykehuset (1,5km) så ingen problem. Tror jeg hadde gått gal om vi måtte bodd i brakkene som er tilknyttet sykehuset. Ting blir nå litt normalt ivertfall og vi kan gjøre litt klart ting mellom slagene.

Ja. Helsigvis bor vi veldig nærme sykehuset (1,5km) så ingen problem. Tror jeg hadde gått gal om vi måtte bodd i brakkene som er tilknyttet sykehuset. Ting blir nå litt normalt ivertfall og vi kan gjøre litt klart ting mellom slagene.
Når situasjonen først er som den er så er det vel best å være hjemme i eget hus og i egen seng om nettene :) Kan se for meg at jeg ikke hadde fått slappa noe særlig av i brakker selv! Du får slappe av så godt du kan, og kose deg med lillemann :)

Sniker fra januar!
Gratulerer så mye med en velskapt liten gutt! Var en dramatisk start når jeg begynte å lese, men godt at alt gikk så fint!! Ønsker dere alt det beste for fremtiden :) og gratulerer SÅ mye igjen! "Tørker en liten hormonell tåre i øyenkroken etter sterk lesning"

Back
Topp