Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkLykke til begge to![]()
Blir noen spennende dager fremover. Godt vi akkurat har flyttet i nytt hus, så har jeg plenty å henge fingrene i så tiden flyrLykke til med uttaket på onsdag! Håper du får et godt resultat, både den dagen, men ikke minst innen et par ukers tid.
Takk for det! Så spennende, håper ventetiden går unna her ogsåMasse lykke til jenter, var i samme situasjon i forrige ukeDet er ni dager til jeg skal teste meg! Synes ventetiden faktisk går greit unna da jeg har mye å sysle med, fyller dagene
![]()
Takk for detMasse lykke til jenter!![]()
Ja jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan detTakk for det! Så spennende, håper ventetiden går unna her ogsåskal jobbe som vanlig, så blir jo normale uker på en måte. Veldig spent da!
Takk for det! Godt å høreJ
Ja jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan detDa går jo ukene fortere enn at jeg sitter hjemme å venter og grubler
Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne uken da! Jeg syns både uttak og innsett gikk veldig fint, og jeg visste ikke hva jeg gikk til på forhånd.
J jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan detDa går jo ukene fortere enn at jeg sitter hjemme å venter og grubler
Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne uken da! Jeg syns både uttak og innsett gikk veldig fint, og jeg visste ikke hva jeg gikk til på forhånd.
Masse lykke til <3Takk for det! Godt å hørepå vei inn nå, og håper det går fint. Har høy smerteterskel så skal nok overleve dette også. Aner ikke hva jeg går til jeg heller.