Da var EL-sprøyta satt!

Mrs.Pink

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Spent på uttak på onsdag... Håper på mange fine egg <3

Oppmøte på Riksen onsdag kl 08:50. Er vi fler som møtes på sengerommet på onsdag? :)

Min er også satt, men jeg skal møte på Ullevål 8.30. Masse lykke til! :)

Lykke til begge to :)

Lykke til :) så utrolig spennende :)

Lykke til med uttaket på onsdag! Håper du får et godt resultat, både den dagen, men ikke minst innen et par ukers tid ;).

Krysse det som krysses kan :)

Lykke til med uttaket på onsdag! Håper du får et godt resultat, både den dagen, men ikke minst innen et par ukers tid ;).
Blir noen spennende dager fremover. Godt vi akkurat har flyttet i nytt hus, så har jeg plenty å henge fingrene i så tiden flyr :)

Lykke til!! :)

Masse lykke til jenter, var i samme situasjon i forrige uke:) Det er ni dager til jeg skal teste meg! Synes ventetiden faktisk går greit unna da jeg har mye å sysle med, fyller dagene:)

Masse lykke til jenter, var i samme situasjon i forrige uke:) Det er ni dager til jeg skal teste meg! Synes ventetiden faktisk går greit unna da jeg har mye å sysle med, fyller dagene:)
Takk for det! Så spennende, håper ventetiden går unna her også :) skal jobbe som vanlig, så blir jo normale uker på en måte. Veldig spent da!

Masse, masse lykke til! :-)

Lykke til! :)

J
Takk for det! Så spennende, håper ventetiden går unna her også :) skal jobbe som vanlig, så blir jo normale uker på en måte. Veldig spent da!
Ja jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan det:) Da går jo ukene fortere enn at jeg sitter hjemme å venter og grubler :) Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne uken da! Jeg syns både uttak og innsett gikk veldig fint, og jeg visste ikke hva jeg gikk til på forhånd.

J
Ja jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan det:) Da går jo ukene fortere enn at jeg sitter hjemme å venter og grubler :) Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne uken da! Jeg syns både uttak og innsett gikk veldig fint, og jeg visste ikke hva jeg gikk til på forhånd.
Takk for det! Godt å høre :) på vei inn nå, og håper det går fint. Har høy smerteterskel så skal nok overleve dette også. Aner ikke hva jeg går til jeg heller.

J jeg tenker også det er best å jobbe som vanlig hvis man kan det:) Da går jo ukene fortere enn at jeg sitter hjemme å venter og grubler :) Krysser fingrene for at det går bra for deg også denne uken da! Jeg syns både uttak og innsett gikk veldig fint, og jeg visste ikke hva jeg gikk til på forhånd.

Da var vi framme på venterommet :)
Jeg har plutselig begynt å grue meg litt... Vet ikke helt hvorfor - var jo ikke noe ille sist... Er vel mere spent og lurer på om det nye smerteregimet funker like bra som det gamle?
Skal nok ikke sitte hjemme jeg heller - full jobb på dagtid og husprosjekt på kveldstid. Har et håp om å være så sliten om kvelden at jeg sovner i stedet for å ligge og gruble. Jeg synes de to ukene mellom innsett og test er utrooooolig trege......

Takk for det! Godt å høre :) på vei inn nå, og håper det går fint. Har høy smerteterskel så skal nok overleve dette også. Aner ikke hva jeg går til jeg heller.
Masse lykke til <3

Back
Topp