soverede...

Hei, sniker fra mai. Jeg bestillte og betalte å fikk bekreftelse av henne at den ble sendt 2 januar å den har enda ikke komt.. Fikk beskjed om at
Det tok en uke. Begynner å bli litt skeptisk. Men hun svarer på mail med en gang og forklarer at det ofte tar litt tid. Jammen godt jeg har god tid men vil jo ha den i hus :p hehe
Bestilte 3 januar. Men ser jo av denne tråden at hun har mye å gjøre :P
Sender henne en mail om jeg ikke ser noe til den over helgen.

Be om sporingsnr, regner med hun har sendt med sporing! Jeg bestille av hjertenest på instagram, hun sendte fra Horten på mandag, å den ankom posten igår! Det bør ikke ta så lang tid, om hun sier hun har sendt!

Jeg blir å sy et til frøkna nå i neste mnd ;) Må bare gå til innkjøp av stoff først.
Hvilken oppskrift skal du bruke? Snek litt inne på mars forumet og må jammen si de har vært effektive på symaskinen ;) ble inspirert til å prøve selv, ser ikke så fryktelig avansert ut..

Sent from my iPad using Tapatalk

Hvilken oppskrift skal du bruke? Snek litt inne på mars forumet og må jammen si de har vært effektive på symaskinen ;) ble inspirert til å prøve selv, ser ikke så fryktelig avansert ut..

Sent from my iPad using Tapatalk
På hobbyforumet her er det en tråd som heter syalong-babynest. Den oppskriften der skal jeg prøve meg på ;)

Jeg bestilte fra en dame på facebook. Hun har en gruppe som heter Babylatter.
Pakken kom i forgårs, leveringen tok 5 dager, da hun hadde fargekombinasjonen jeg ønsket på "lager":) Har ikke fått hentet den enda, men har sett bilde, og gleeder meg til å åpne pakken i kveld!

Har noen fått babyneste't sitt enda? (Av dere som bestillte av damen fra Stokke?)

Så i februar forumet at veldig mange ikke har fått sine... Og en som hadde fått skrev at det luktet veldig røyk av det :-S noen som har opplevd dette?

Har noen fått babyneste't sitt enda? (Av dere som bestillte av damen fra Stokke?)

Så i februar forumet at veldig mange ikke har fått sine... Og en som hadde fått skrev at det luktet veldig røyk av det :-S noen som har opplevd dette?
Fortsatt ikke noe. Vuderer å avbestille, og be om pengene tilbake. Har helt glemt å sjekke hvilket matriale hun bruker inni, og om det lukter røyk er det høyst uaktuelt! Skal da ikke legge ungen i et overprisa askebeger!

Huff, så kjedelig! :( Ekkelt med røyklukt når en liten baby skal ligge oppi der.. Jeg tok saken i egne hender å sydde selv. Til og med en amatør kan klare dette :p alt kostet meg 254 kr ;)

Har lyst å sy selv. Bestemor har lovt å guide meg litt på symaskinen hennes før bebisen kommer, så jeg får sydd litt :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Burde nok ha prøvd å sydd et selv jeg og! Synes det er utrolig kjedelig hvis det er tilfellet at de stinker røyk. Da blir det helt uaktuelt å legge en nyfødt baby oppi der. Skulle uansett vaske det før bruk, men allikevel...

Burde nok ha prøvd å sydd et selv jeg og! Synes det er utrolig kjedelig hvis det er tilfellet at de stinker røyk. Da blir det helt uaktuelt å legge en nyfødt baby oppi der. Skulle uansett vaske det før bruk, men allikevel...

Skulle ikke vært lov å selge ting som en baby skal bruke om det stinker røyk av det...

Jeg har bestilt det som trengs fra stoff og stil, så neste helg regner jeg med at den blir sydd ;) Syns det er koselig å sy sånt selv, og blir man ikke fornøyd så kan det rettes opp i. Jeg kjøpte symaskin på ikea for 499,- og den duger til enkle syjobber ;)

Har heldigvis ei kusine som kan sy. Håper bare ho har tid. Travel jente.

Tror hu dama fra Stokke sa ja til litt for mange bestillinger, "alle" kjøpte jo av henne plutselig så da blir vel leveringstiden også lang. Men at ting lukter røyk er jo helt hårreisende!?!? Fysj :( Glad jeg stod over.

Til meg sa ho to ukers leveringstid. Overførte penger mandag, så blir spennande å sjå...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da fikk jeg akkurat Mail fra henne om at hun har blitt syk og er veldig forsinket med syingen. Så jeg avbestilte og skal få pengene tilbake :-) puh!! Bestiller fra et annet sted :-)

Huff, så kjedelig! :( Ekkelt med røyklukt når en liten baby skal ligge oppi der.. Jeg tok saken i egne hender å sydde selv. Til og med en amatør kan klare dette :p alt kostet meg 254 kr ;)

Hvor kjøpte du stoff? Sliter med å finne noen fine baby stoff :( å stoff og stil finner jeg ingenting :O

Jeg fant på stoff og stil jeg... Robotstoff og et sjøgrønt ;) Var innom panduro en dag og de har mye fint, kanskje litt søtere stil :)

jeg skal sy et med stoff fra jysk (rosa ugler, sjekk fru smedstad på marsforumet) og bruker et gammelt dynetrekk inni. Tror ikke symaskinen min tåler å sy i dyne, så mulig jeg forer med et pledd i tillegg til vatt. Mitt blir bare i reserve, for har ei som skal sy (som KAN sy) et til meg.

Jeg har bestilt ett soverede fra "babyreder" på facebook. Har fått beskjed om at den er sendt så venter i spenning nå på å få se resultatet og ikke minst på om lillegull som kommer vil like den =D

Back
Topp