* SKRAVLETRÅDEN *

Hjertelig takk for svar krokus :)
Jeg kommer til å være 12+3 når jeg skal på lyttekontroll og 14+2 på UL
Kan man få UL privat? Hvor/hvordan gjør man det?
Jeg bor på Hamar og her får man utført tidlig UL på Volvat. Jeg hadde heller ingen grunn for å tro at noe var galt, men syns tidlig UL var veldig spennende og fint. Gikk i uke 10, innvendig UL, og fikk fine bilder :) Det kostet sitt, tror det var 1200kr cirka.

Jeg bor vel ganske så øde til nord i nordland, må reise et stykke hvis jeg skal ha privat UL..... men jeg skal søke :)
I Oslo har dere vel bra utvalg på de fleste områder.......heldiggriser :p
Jeg trives jo selvfølgelig her jeg er da, men vurderer å flytte til Lillehammer igjen :)

Hva jobber du med krokus?

Jeg bor på Hamar og her får man utført tidlig UL på Volvat. Jeg hadde heller ingen grunn for å tro at noe var galt, men syns tidlig UL var veldig spennende og fint. Gikk i uke 10, innvendig UL, og fikk fine bilder :) Det kostet sitt, tror det var 1200kr cirka.

Ja det er tydeligvis en pris å betale, men det er nok som du sier verdt det :) Jeg tror heller ikke at noe er galt, men hadde vært fint å få en bekreftelse på at alt er i orden

Har du sett på videoene? :) Har du forresten oppskrift på vognteppene du har heklet? Har så lyst å prøve det :)

Ja, men fikk ikke til :(
Skal se om jeg finner til deg :)

Takk :D gleder meg til å begynne ;)

Forresten, jeg kastet nesten opp inne på KID idag.. Det ville blitt veldig flaut kjenner jeg :p

Jeg og min mor skulle sniktitte på barnevogn idag, men butikken er ikke så stor så ekspeditøren tok helt av og fortalte og viste alt han kunne om emmaljunga vognen :P Må innrømme at jeg syns det er tidlig enda, og klarte ikke helt å leve meg inn i det. Får nok komme tilbake senere og trille vogn og skifte bag etc :P

Takk :D gleder meg til å begynne ;)

Forresten, jeg kastet nesten opp inne på KID idag.. Det ville blitt veldig flaut kjenner jeg :p

Tør du å gå uten pose? Hihi.. Jeg er ikke utendørs enda, men om jeg blir i litt bedre form kommer jeg garantert til å gå med pose i starten hvert fall. Det kommer jo så fort. :eek:

Jeg går alltid med pose, lærte det sist for å si det sånn..

Haha.. Jeg tror du er meg. Vi er akkurat like langt på vei og det høres ut som du er i nøyaktig samme form som meg. :p Håper virkelig vi blir bedre snart. :)

Haha.. Jeg tror du er meg. Vi er akkurat like langt på vei og det høres ut som du er i nøyaktig samme form som meg. :p Håper virkelig vi blir bedre snart. :)

Hehe, ja, det håper jeg og! Holder på å bli gal for å si det mildt!! Jeg spydde på toppen av en rulletrapp sist svangerskap.. Flaut nok, men takk og lov for at det ikke var noen sekundet før...

Kommer garantert til å rope det ut på forumet når jeg er i skikkelig fin form igjen ja. :) Vi får se hvor likt det blir for oss.
Samma her! Orker ikke tenke på at det skal vare hele tiden som sist, så gleder meg til uke 12-14. For de fleste går det jo bedre da. Må bare ha noe å se frem til :) bare to uker igjen til uke 12! Driver å prøver akupunktur og, bare hatt en time, skal bli spennende!

Samma her! Orker ikke tenke på at det skal vare hele tiden som sist, så gleder meg til uke 12-14. For de fleste går det jo bedre da. Må bare ha noe å se frem til :) bare to uker igjen til uke 12! Driver å prøver akupunktur og, bare hatt en time, skal bli spennende!

Jeg også prøver akupunktur, men har ikke hatt noen effekt enda. Skal ha én time til før jordmor mener at vi må gi meg opp. Hun har vært ærlig fra første time da, det er absolutt ikke alle som har effekt. Og så minnet hun meg forresten på dette med å ha dårlig samvittighet for sykemelding sist gang: "Hva nytte skulle du gjort på jobb nå? Du hadde ikke vært til nytte for noen andre, og det hadde hvert fall ikke vært nyttig for kroppen din og deg!" Jeg er jo helt enig, men veldig godt å få det bekreftet av en som ser meg og se hvor dårlig form jeg er i. Det er heldigvis kort vei til jordmor, så jeg klarer å karre meg dit med bilen, men det og legetimer er det eneste som får meg ut av døren nå for tiden. Blir jo så sliten etterpå.

Back
Topp