Pierre Robert

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå er jeg fortvila. Hver gang datteren min på 2 år har på seg Pierre Robert ullundertøy så får hun flere hull i de. Det virker som det blir hull i ulltøyet deres bare man tar på klærne. Jeg er overrasket over den dårlige kvaliteten og har ikke opplevd dette med ulltøyet fra f.eks Reflex. Hun har aldri fått hull i noen andre klær og dette irriterer meg litt for det er tydeligvis utrolig dårlig kvalitet og veldig overpriset. Er det noen av dere som har opplevd dette med Pierre Robert?? Tar gjerne i mot anbefalinger på ulltøy (merinoull) i super kvalitet. Jeg vasker ulltøy med Milo og kjenner forskjell på Reflex og Pierre Robert. Aldri mer Pierre!

Oi... her e vi kjempefornøyd å har aldri opplevd å få hull!
E å veldig fornøyd med nøstebarn, reflex og janus :-)

Her blir det også hull fort på de. Anbefaler janus. De har sånne som er like tynne, men som holder mye bedre. Både den prinseull-serien og annet.

Har ikke prøvd ull i pierre robert. Mannen og storebror har dog boxere og de er kjempe gode!
Kjøper ull fra nøstebarn,joha,hust&claire og lillelam.

Oi. Snuppa her har masse pierre robert ull og jeg er kjempefornøyd med det. Synes det holder fasongen og lite nupper i forhold til det meste annen ull vi har. Hun hadde flere sett hun brukte i hele fjor vinter, og som da var litt store, så hun bruker de i år også, og de er like fine ennå. Og de blir brukt hele tiden, hele høsten/vinteren og blir vasket i maskin.

Jeg har bare bomull strømpene med pierre Robert å de er kjempe gode holder seg bra og ingen hull :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

E hater Pierre Robert undertøy generelt. Kjøpte meg en tykk strømpebukse som e sku ha på meg under en kjole den 20 des. I fjor. Samme kvelden ble det hull i den. Noe som var merkelig siden e bare satt i ro i sofaen. (Oppdaget hullet da e gikk på do). De tåler ingenting! Sønnen min har en ull-stilongs men den ble det fort hull i, samt at den va så ubehagelig å bruke. Han er en slank gutt, og brukte en størrelse større enn normalt men fikk allikevel merke rundt magen/ryggen av den. Så her kommer ikke Pierre produkter mer i hus. Overpriset og elendi kvalitet.

Vi har sendt inn klage nå pga. at 3 longser har fått hull.

Her liker vi Hst & Claire og Joha best!

Men har også en del nøstebarn og janus. :)

Her vlir det også fort hull, dårlig kvalitet!!! Er førnøyd med devold, stormberg, janus og joha.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har sendt inn klage nå pga. at 3 longser har fått hull.

Her liker vi Hst & Claire og Joha best!

Men har også en del nøstebarn og janus. :)
Jeg skal ta bilder og sende inn klage jeg også. Syns det er helt utrolig at man kan selge noe så overpriset som har så dårlig kvalitet.

Blir kjempe fort hull i de, samme med Name it sitt.. Kjøper nesten bare tykt ull/superundertøy og da helst fra ullmax.no det minstemann bruker nå har både storebror og Tara brukt, litt nuppete nå men etter sikkert 100 vask så er det fortsatt pent og helt :)

Jeg har bare bomull strømpene med pierre Robert å de er kjempe gode holder seg bra og ingen hull :)

Vi har også bomullsstrømper. De er fine og har holdt seg bra. Er kun ulltøyet som har fått masse hull. Skjønner ikke hvordan. Er ikke av slitasje på knær. Er liksom på rare steder, og stoffet kjennes tørt og ekkelt ut.

Vi har også bomullsstrømper. De er fine og har holdt seg bra. Er kun ulltøyet som har fått masse hull. Skjønner ikke hvordan. Er ikke av slitasje på knær. Er liksom på rare steder, og stoffet kjennes tørt og ekkelt ut.
Har du prøvd cubus sitt ? Er andre sesong han min bruker det nå ikke noe slitasje i det hele tatt og fint som nytt enda å det er my brukt :)

Har du prøvd cubus sitt ? Er andre sesong han min bruker det nå ikke noe slitasje i det hele tatt og fint som nytt enda å det er my brukt :)

Har kun kjøpt en body i ull fra Cubus. Datteren min bruker str 98/104 og det fant jeg ikke på Cubus. Hvilken str bruker barnet ditt? Mener jeg ikke har sert noe større enn 92?

Det samme skjer med vårt ulltøy fra Pierre Robert!! Har sluttet og kjøpe det..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har kun kjøpt en body i ull fra Cubus. Datteren min bruker str 98/104 og det fant jeg ikke på Cubus. Hvilken str bruker barnet ditt? Mener jeg ikke har sert noe større enn 92?
Han har 92 så vett ikke om de har større .. men Janus sitt har ham nå i 98 å det er kjempe behagelig å holder der å :)

Her bruke me nesten berre Tom&Trine frå Spar Kjøp. Har og litt Janus og Safa som me e veldig fornøyde med :)

Har ikke hatt de problemene med pierre Robert. Veldig fornøyde vi!

Vi har hatt problemer med at knappene på bodyene blir ødelagt.. Klaget og fikk nye i posten.. som også var ødelagte. Aldri mer!!!

Back
Topp