Pierre Robert

Nå er jeg fortvila. Hver gang datteren min på 2 år har på seg Pierre Robert ullundertøy så får hun flere hull i de. Det virker som det blir hull i ulltøyet deres bare man tar på klærne. Jeg er overrasket over den dårlige kvaliteten og har ikke opplevd dette med ulltøyet fra f.eks Reflex. Hun har aldri fått hull i noen andre klær og dette irriterer meg litt for det er tydeligvis utrolig dårlig kvalitet og veldig overpriset. Er det noen av dere som har opplevd dette med Pierre Robert?? Tar gjerne i mot anbefalinger på ulltøy (merinoull) i super kvalitet. Jeg vasker ulltøy med Milo og kjenner forskjell på Reflex og Pierre Robert. Aldri mer Pierre!
Her er det motsatt, reflex får fort hull.

Nå er jeg fortvila. Hver gang datteren min på 2 år har på seg Pierre Robert ullundertøy så får hun flere hull i de. Det virker som det blir hull i ulltøyet deres bare man tar på klærne. Jeg er overrasket over den dårlige kvaliteten og har ikke opplevd dette med ulltøyet fra f.eks Reflex. Hun har aldri fått hull i noen andre klær og dette irriterer meg litt for det er tydeligvis utrolig dårlig kvalitet og veldig overpriset. Er det noen av dere som har opplevd dette med Pierre Robert?? Tar gjerne i mot anbefalinger på ulltøy (merinoull) i super kvalitet. Jeg vasker ulltøy med Milo og kjenner forskjell på Reflex og Pierre Robert. Aldri mer Pierre!
Jeg er helt enig med deg! Spesielt på rumpe, knær og albuer.. Kjøper ikke Pierre Robert mer her ihvertfall.

Aldri opplevd, guttungen på 2,5 bruker samme ulltøy som i fjor uten noe som helst hull :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Rart det er så forskjell på pierre Robert ulltøyet...vårt er det ikke ett eneste hull i og er nå i bruk på andre sesongen :) Har bare ull fra poerre robert så brukes mye også.
Send en klage :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aldri opplevd på pierre robert ulltøye til unga her, vi er kjempe fornøyd med det! :-)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Har en ulltrøye fra Pierre robert som er hull helt framme på armen, ellers er alt annet helt og pent, og vi har mye. Har mye janus også, som jeg har sydd på knærne mange ganger. Ulla blir brukt 2 sesonger minst, noe 3 :) Så jeg liker Pierre Robert bedre enn janus sitt, penere er det også :)

Aldri hatt problemer med Pierre Robert sitt ullundertøy til tross for at gutten min ødelegger to bukser i snitt per uke. Bruker også Janus, han, det fungerer like bra.

Så rart, vi har alltid vært fornøyd med Pierre Robert

Jenta her bruker bare pierre robert ull, og vi har ikke opplevd å få hull i tøyet.

Her er vi veldig fornøyd med ull fra Pierre Robert, både til voksen og barn.

Synes fordelen med PR er at de er så tynne at de er fine som undertøy liksom. Mye av ullen fra andre merker er så tykt at det er litt mye å ha ullgenser under f.eks. en litt stram bomullsgenser. Vi har ikke opplevd hull, men synes derimot de er litt trange i strikken i livet :/

Jeg har flere ganger opplevd at det har blitt hull i snuppas ullklær, både fra Pierre Robert og Nøstebarn.
En gang kjøpte jeg en ullhals fra PR til henne, og dagen etter hun begynte å bruke den var den full av hull.

Er det ikke en slags møll som spiser hull i ullklær?

Jeg leste noe om det på nøstebarn:
" Vår ull inneholder ikke møllgift. Ullplagg som ikke er i bruk, bør derfor legges i tette plastposer - og gjerne med lavendelpose i for å unngå møllhull. Møll trives i mørke. Har plagget fått møllhull legges det i fryseren natten over. "

Jeg har flere ganger opplevd at det har blitt hull i snuppas ullklær, både fra Pierre Robert og Nøstebarn.
En gang kjøpte jeg en ullhals fra PR til henne, og dagen etter hun begynte å bruke den var den full av hull.

Er det ikke en slags møll som spiser hull i ullklær?

Jeg leste noe om det på nøstebarn:
" Vår ull inneholder ikke møllgift. Ullplagg som ikke er i bruk, bør derfor legges i tette plastposer - og gjerne med lavendelpose i for å unngå møllhull. Møll trives i mørke. Har plagget fått møllhull legges det i fryseren natten over. "
Jeg tror faktisk det er dårlig kvalitet og ikke møll. Har ikke problem med noe annet tøy. Ble hull dagen etter vi kjøpte det. Det kommer hull når hun tar klærne på seg, når jeg bretter ned ermet hennes osv. Skal få tatt bilder og send avgårde en klage tenker jeg. Bomullet vi har fra PR er i skjønneste orden.

Aldri opplevd det med Pierre Robert.

Har akkurat samme erfaring som deg. Opplevde det med to bodyer jeg kjøpte til lille gutt. Jeg klaget og fikk pengene tilbake + penger for en ekstra body. Skal ikke kjøpe bodyer igjen. Men liker godt ullsokker fra de:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp