Hemmelig Venn :)

Så vidt jeg kan se så er det bare to som ikke har fått gave. Satser på at det ligger noe i postkassa deres i dag eller i morgen :)

ingen flere som har fått gave?

Kryssa fingra for at de kommer i dag da :) Og til dere som ikke er sikre på hvem dere har fått gave av, gjett i vei! ;)

Ja, krysser fingrene. :) Forresten, jeg kan jo si at hintet fra meg ligger i profilbildet mitt. Litt skjult, kanskje, men det ligger der. :)

Postkassen var full i dag! :D Med en kjempedeilig fleecedress til pjokken og litt stæsj til meg også! Moro!!
Og en OLE Brum-serviett, så kanskje jeg gjetter på Carrojenta? :)

Postkassen var full i dag! :D Med en kjempedeilig fleecedress til pjokken og litt stæsj til meg også! Moro!!
Og en OLE Brum-serviett, så kanskje jeg gjetter på Carrojenta? :)
Jaa er meg:D det ligger en liten lapp inni , men kanksje litt vanskelig og lese hva det står:p

Da er det bare Tutdelafrut som ikke har fått, eller som i alle fall ikke har skrevet noe om det her inne :) Ser hun har blitt gjetta på som hemmelig venn også, så kanskje en stund siden ho har vært logga på?

Ja jenter, skal vi gjette oss ferdig? :) Jeg ser det er noen som ikke har gjetta i det hele tatt, og andre som HAR blitt gjetta men som ikke har bekrefta eller avkrefta at det er de som er hemmelig venn. Og som nevnt er det èn som ikke har vært innom og sagt om ho har fått gave eller ikke. Skal se om vi får nøsta opp i den tråden :)

Nå har jo alle fått gave. Så er jo bare og finne yt hvem de er fra:)

Back
Topp