Hemmelig Venn :)

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Dette får bli den offisielle Hemmelig Venn tråden :) Her kan vi legge ut bilder av hva vi har fått av vår hemmelige venn, og gjerne også hinta som fulgte med. Si i fra om du ønsker hjelp til å gjette!

Navna til venstre er navna på de som var med denne runden. Navna til høyre er den Hemmelige vennen. Altså Galadriel har fått gave av MammatilOliver etc :)

Galadriel - MammatilOliver
Frk.Smedstad -Sommerfugl85
Tutdelafrut -
Martar80 - Carrojenta
Hasa - Galadriel
Carrojenta - Tutdelafrut
MammatilOliver - Martar80
Elektrikerfrue - Frk.Smedstad
Anita89 - Elektrikerfrue
Sommerfugl85 - Anita89

Når noen gjetter riktig, skal jeg få lagt inn dette i lista over :)

Last edited:
Hurra, jeg har fått kjempefin gave i posten!! Og det er veldig min stil, så jeg er superfornøyd :) Til og med en hjemmelaget smokkesnor ♡ Hintet er at barna våre har samme fornavn, så da gjetter jeg på at min hemmelige venn er MammatilOliver ;)

Vedlegg

• 1389875106641.jpg
    1389875106641.jpg
    72,4 KB · Visninger: 87
  • 1389875116132.jpg
    1389875116132.jpg
    61 KB · Visninger: 87
Så flott gave da ♥️

ImageUploadedByBV Forum1389875456.912687.jpg

Her er gaven jeg fikk av min hemmelige venn. Ble såå glad ♥️ i hintet sto blant annet at hun har to prinsesser og venter en prins.

Tipper min venn er sommerfugl85??

Da har jeg fått pakke i posten, veldi førnøyd :) men kan ikke i min villeste fantasi gjette hvem det er i fra ettersom det ikke lå med noe lapp med hint.
ImageUploadedByBV Forum1389875666.770663.jpg

da kom hintet : bor i grunnlovsbygda med samboer og en liten herremann på 2 år. venter ei lita jente i midten av mars.

Da tippper jeg frk.Smedstad som min hemmelige venn

Last edited:
Jeg fikk dette av min hemmelige venn. Kjempe fornøyd :)
Hintet var at hun var født I 89 og hadde navnet som nick.
Tipper anita89

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389888209096.jpg
    1389888209096.jpg
    59,6 KB · Visninger: 66
Da har jeg fått pakke i posten, veldi førnøyd :) men kan ikke i min villeste fantasi gjette hvem det er i fra ettersom det ikke lå med noe lapp med hint.
Vis vedlegget 47266

da kom hintet : bor i grunnlovsbygda med samboer og en liten herremann på 2 år. venter ei lita jente i midten av mars.

Da tippper jeg frk.Smedstad som min hemmelige venn
Det er riktig ♥️

Så fine gaver da:) venter spent på hva jeg får:)

Jeg har fått pakke, med så mye fint, bomullsbodyer i friske grønnfarger, bukse i beige, herlige unisex-farga klær. Noen har vært flink til å få mye for penga på salg. Kortet med hintet har jeg lagt igjen på jobb, men det var noe om et sommerlig profilbilde, og tenker nå på Galadriel....?

Bak der er det 2pysjer :) veldig fin bok:)
Hint: fra askim,kallenavn mitt på bv ligner på noe som gjerne er på toppen av ei kake eller soft-is

Tipper dette er tutdelafrut;)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389977265784.jpg
    1389977265784.jpg
    38,6 KB · Visninger: 55
Jeg har fått pakke, med så mye fint, bomullsbodyer i friske grønnfarger, bukse i beige, herlige unisex-farga klær. Noen har vært flink til å få mye for penga på salg. Kortet med hintet har jeg lagt igjen på jobb, men det var noe om et sommerlig profilbilde, og tenker nå på Galadriel....?
Helt riktig :) Etter at jeg fikk min pakke følte jeg meg litt kjip som ikke hadde pakka den inn i noe fint gavepapir; så det beklager jeg! Men håper resten var sånn ca det du ønsket deg ;)

Helt riktig :) Etter at jeg fikk min pakke følte jeg meg litt kjip som ikke hadde pakka den inn i noe fint gavepapir; så det beklager jeg! Men håper resten var sånn ca det du ønsket deg ;)
Det var kjempefin presang! :) Jeg tenkte ikke et sekund på papir da jeg åpna. ;) Tusen takk.

Back
Topp