Keg finner ikke gryte :-o
Så en på Jernia men fikk søren meg aldri hjelp!
Nå skal vi hjem og hente T og fetteren på veien! Blir full fres hjemme før de skal i bursdag.
Har samme erfaring med Jernia, synd det ble bomtur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keg finner ikke gryte :-o
Nå skal vi hjem og hente T og fetteren på veien! Blir full fres hjemme før de skal i bursdag.
God morgen, damer!
Jenny våkna kl.04 og hadde bæsj OG en stor, mørk slimklatt i bleia. Det er ikke ofte jeg reagerer på bæsjelukt, men det greiene der gjorde meg kvalm.Etter skiftet fikk hun mme av pappaen og vi sov videre til 08.15 (ny forsovelse for pappaen sin del m.a.o.)
Hvis man skal bli norsklærer, så må man gjennom noen romaner og noveller i tillegg til vanlig pensumlitteratur - visst nok. Så dét skal jeg gjøre i dag: sitte i sofaen og lese ferdig Lyntyven.
Vis vedlegget 47917
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God bedring. Tett i hodet selv.. håper du kommer deg utover dagen
Wael kastet opp ved 22 tiden,så måtte dusje begge to.. han hadde ikke spist siden 8.30 igår tidlig,men drukket en del så tror det var derfor. Veldig varm i natt.. men,virker litt piggere nå. Fått i seg noen skjeer med grøt og litt pære
Mina var litt urolig i natt også,men vi sovnet til slutt alle mann
Til 7.45
Her snør det og er kaldt... må egentlig på butikken,men vil ikke dra han ut idag :-( hmmm og familien bor 4 mil unna. Kjipt...
Hva skal dere idag da?
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hehe..ja det var litt kjipt ;-p
I dag skal jeg på time med legen min (starter alltid med det etter blodprøver), så skal jeg ha ei sprøyte med 10 dråper cellegift i ryggen og 20 dråper spinalvæske ut (de gjør det vel i omvendt rekkefølge tror jeg kanskje), så en kur med 5minutters cellegift og en annen cellegift på ca 1-1,5 time pluss at de kjører saltvann gjennom for å få cellegifta raskt gjennom kroppenog jeg må drikke ca to liter væske hver dag for å skylle nyrene..i morgen er det ultralyd og fødselslege
føler jeg kjenner lite liv i dag og i går, så er litt bekymra, men har kjent han, og har morkaka på framsida, så prøver å ikke bli stressa
men skal si det til legen ihvertfall. Har ikke hatt stemme siden torsdag, så håper legen kanskje kan gjøre noe men tviler..det er virus, og jeg er ikke veldig rød i halsen, men halsen er sliten pga lang tid med luftveisinfeksjoner til/fra *dagens klaging*
![]()
Da har jeg og nasse akkurat kommet hjem fra bytur, hun sovnet endelig på bussen, og jaggu fikk jeg ikke lirket henne inn i gangen uten at hun våknet. Håper hun sover en liten stund til
Jeg fikk kjøpt den sengekanten som var nedsatt til 350,- de hadde 1 igjen
Så dro vi en tur på cafe Dromedar, og mor fikk seg chilikaffe, og nasse fikk seg smoothie og fruktstang.
Den er så go den kaffen, kunne drukket meg fordervet hehe![]()
Vi bruker ei vanlig srålgryte med lokk til grytebrødene. Funker helt fint.Keg finner ikke gryte :-o
Håper det ordnet seg med nav![]()
Jepp, trengte ikke å ringe, for resten blir overført idag så jeg på sidene dems*phuu*
![]()
Hehe så flaks at dem hadde én igjendem visste nok at du kom
haha.. høres ut som om dere har kosa dere
hvordan er bekkenet ditt?
Hermine og pappaen har kosa seg i lekeland idag! Tror vi må tilbake dit i helga så jeg får være med!
Vis vedlegget 47958
Vis vedlegget 47959
Mens jeg har fått gjort intervju og gått hjem gjennom skogen i nydelig vintervær!![]()
Vis vedlegget 47960
Glømt å legg ved bilde av "the boss" ;-)
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja, men vi har fått penger til jul for å kjøpe jerngryteVi bruker ei vanlig srålgryte med lokk til grytebrødene. Funker helt fint.
Ahaaa! Greit å ha jerngryte forsåvidt. Det ønsker jeg meg også.Ja, men vi har fått penger til jul for å kjøpe jerngryteOG så tror jeg nesten alle grytene våre har plast på seg. Men det kan jeg jo sjekke da.
Ja, men jeg ble så irritert og var helt i svime i dag, så jeg har ikke fylt opp med melAhaaa! Greit å ha jerngryte forsåvidt. Det ønsker jeg meg også.Ja, du får sjekke da veittu. Så blir det kanskje en herremålsfrokost i morra.
Hm..Usikker.Ja, men jeg ble så irritert og var helt i svime i dag, så jeg har ikke fylt opp med mel![]()
Vi har en slik, kan den brukes, mon tro?
http://www.elkjop.no/product/hjem-pleie/kjokkenutstyr/OBH8320/obh-nordica-kasserolle
Ja, like greet å ventHm..Usikker.Selv har jeg styrt unna gryter og lokk med teflon og glass, så er jeg på den sikre siden. (Bruker ei billig ei fra coop)
Kjipt om dyre kaserollene blir ødelagt.