~~IKM UKE 5~~

2 dpo forhåpentligvis idag. FF har ikke satt el enda (:confused::confused: ) men ifølge elsmerter og eltester er jeg i dpo land. Spent på hvor lang lutealfasen blir denne gang. Har pleid å ligge på 12 dager men forrige pp var den 10 dager og pp før det var den bare på 9 dager. Men forhåpentligvis finner jeg ikke ut av det fordi en spire holder på å finne veien til magen min. Har så utrulig store forhåpninger at jeg kommer til å bli skikkelig skuffa om tr kommer. Har virkelig ikke lyst å begynne på pp9. Og planen var å hoppe over 2pp-er om det ikke klaffet nå. Har allerede 2 novemberbarn og neste pp blir termin isåfall helt oppi deres bursdag. Og desember er allerede så mye som skjer at vi ønsker ikke da heller. Men spørs om jeg klarer vente. Dette tok jo tydligvis lenger tid enn vi trudde. Skulle jo ha marsbaby vi..

Ligger nå på sofaen og er skikkelig kvalm. Skjønner jo at det ikke er pga en eventuell spire men ene sønnen min hadde spysjuja i helga så frykter det er det. Om jeg får spysjuka nå vil det kunne ødelegge for et svangerskap? Egget er jo eventuelt befruktet nå og på vei til livmoren.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, nå er det bare å vente. ;) Godt å være ferdig med el-testing og pliktsex. :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

6 dager til testing dersom ikke tr dukker opp først! Er så spent, men har fått annet å tenke på også, så tipper dagene går passe raskt.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg føler jeg får mensen hvert øyeblikk! Har skikkelig sånn mage. 7 dpo i dag

Hmm.... Tror kanskje el er i dag jeg, for fy så vondt det gjør i magen! :confused: Jaja, da får jeg prøve å lokke mannen med på en siste pliktrunde da. :p

Andre som evnt har hatt vondt i magen dagen etter el?
Vet det kan variere fra kvinne til kvinne når man har el-smerter, men jeg har dem som regel på selve el-dagen, så det tyder vel på at jeg fremdeles ikke er i dpo-land... :rolleyes:

De små symptomene er borte. Tørr ikke håpe på positiv test her ;/

De små symptomene er borte. Tørr ikke håpe på positiv test her ;/

Jeg er sikker på dette er din mnd! Ikke tenk negativt før TR har kommet :)

Jeg henger så langt etter dere andre, men jeg følger spent med på deres symptomjakt, og håper å få se mange positive tester her snart! :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi får bare håpe :) Oktober er så mye bedre enn november og desember... Men blir såklart glad uansett når den sitter :) 1 uke til testing i dag :D Spent på om jeg greier å holde meg i helgen

2 dpo her i dag. Sist testet jeg positivt 8/9 dpo, så det blir en test på mandag. Har masse billigstrimler, så jeg gidder ikke vente lengre enn nødvendig :p Andre som skal teste på mandag?

Mensensmerte lignende tok seg opp istad... Sååå vondt i magen min men tr skal uansett ikke komme på 7 dager. Og tro meg, tr er aldri for tidlig ute :p

2 dpo her i dag. Sist testet jeg positivt 8/9 dpo, så det blir en test på mandag. Har masse billigstrimler, så jeg gidder ikke vente lengre enn nødvendig :p Andre som skal teste på mandag?

Jeg skal :)

5 dpo og ingen symptomer. Startet med Crinone i dag... Noen symptomer på dere andre? Jeg er sykt trøtt, men det skyldes helt andre ting tror jeg... Jeg tester søndag eller mandag tenker jeg...

Vi får bare håpe :) Oktober er så mye bedre enn november og desember... Men blir såklart glad uansett når den sitter :) 1 uke til testing i dag :D Spent på om jeg greier å holde meg i helgen

Oktober er bedre ja, men selvfølgelig velkommen uansett når! Er for utålmodig til å sette to pp på pause for å unngå de månedene :p

5 dpo og ingen symptomer. Startet med Crinone i dag... Noen symptomer på dere andre? Jeg er sykt trøtt, men det skyldes helt andre ting tror jeg... Jeg tester søndag eller mandag tenker jeg...

Har mye mer kviser enn til vanlig, og har hatt en god del mensmurringer og stikninger de siste dagene. Idag har jeg derimot kjent veldig lite, men litt likevel innimellom :) Sitter bare å venter på flere symptomer og lengter etter superømme pupper siden jeg hadde det sist gang og aldri har det ellers ! :p

2 dpo forhåpentligvis idag. FF har ikke satt el enda :)confused::confused: ) men ifølge elsmerter og eltester er jeg i dpo land. Spent på hvor lang lutealfasen blir denne gang. Har pleid å ligge på 12 dager men forrige pp var den 10 dager og pp før det var den bare på 9 dager. Men forhåpentligvis finner jeg ikke ut av det fordi en spire holder på å finne veien til magen min. Har så utrulig store forhåpninger at jeg kommer til å bli skikkelig skuffa om tr kommer. Har virkelig ikke lyst å begynne på pp9. Og planen var å hoppe over 2pp-er om det ikke klaffet nå. Har allerede 2 novemberbarn og neste pp blir termin isåfall helt oppi deres bursdag. Og desember er allerede så mye som skjer at vi ønsker ikke da heller. Men spørs om jeg klarer vente. Dette tok jo tydligvis lenger tid enn vi trudde. Skulle jo ha marsbaby vi..

Ligger nå på sofaen og er skikkelig kvalm. Skjønner jo at det ikke er pga en eventuell spire men ene sønnen min hadde spysjuja i helga så frykter det er det. Om jeg får spysjuka nå vil det kunne ødelegge for et svangerskap? Egget er jo eventuelt befruktet nå og på vei til livmoren.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
FF setter ikke kryss før du er 3 DPO, jeg fikk krysset i dag;)

Usj! Håper du slipper unna omgangssyken!

Hmm.... Tror kanskje el er i dag jeg, for fy så vondt det gjør i magen! :confused: Jaja, da får jeg prøve å lokke mannen med på en siste pliktrunde da. :p

Andre som evnt har hatt vondt i magen dagen etter el?
Vet det kan variere fra kvinne til kvinne når man har el-smerter, men jeg har dem som regel på selve el-dagen, så det tyder vel på at jeg fremdeles ikke er i dpo-land... :rolleyes:
Jeg har hatt vondt i magen en dag etter EL et par ganger... Håper det har vært!

Back
Topp