* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg elsker bringebær sammen med sjokolade, og det gjorde browniesen veldig saftig og god. Også er jeg en sjokolade-elsker. Ja. Så den har vært en stor suksess de to gangene jeg har laget den. :) Den ene gangen lagde jeg nok til at vi kunne fryse ned rester og da hadde vi en utrolig god dessert helgen etter også. :p Nam!!

Hadde du bringebær inni kaka også eller bare på toppen? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ferske eller fryste bær? :) sorry alle spørmålene :p

Oj. Det husker jeg ikke. Hmm... Det er en stund siden jeg lagde den sist. Tror egentlig det var ferske. Blir kanskje litt mer klineri med frosne, men går kanskje det og. Jo, det var ferske jeg brukte. Jeg husker at jeg la dem nedi røren og at jeg måtte være litt forsiktig med slikkepotten for at de ikke skulle gå helt i stykker. Frosne ville vært mer rør med. :)

Oj. Det husker jeg ikke. Hmm... Det er en stund siden jeg lagde den sist. Tror egentlig det var ferske. Blir kanskje litt mer klineri med frosne, men går kanskje det og. Jo, det var ferske jeg brukte. Jeg husker at jeg la dem nedi røren og at jeg måtte være litt forsiktig med slikkepotten for at de ikke skulle gå helt i stykker. Frosne ville vært mer rør med. :)

Takk for svar :) håper jeg får tak i ferske bringebær da :)

Takk for svar :) håper jeg får tak i ferske bringebær da :)

Hvis ikke kan det godt hende det blir godt med frosne også altså, jeg har bare ikke prøvd det. :)

Sitter å kjenner at det drar i lysken.. Det er egentlig ganske vondt :p men det betyr vel bare at bølla vokser :)

Hvor er energien min? Hvor er matlysten min? Har dere sett den? Finner den ikke noe sted:anyone

Hvor er energien min? Hvor er matlysten min? Har dere sett den? Finner den ikke noe sted:anyone
Den er borte hos meg og. Matlysten forsvant i jula og den har fremdeles ikke kommet tilbake. Og når jeg spiser blir jeg veldig fort mett. Og da blir man fortere sulten igjen, men ingenting frister... Slitsomt! Og energi er det sånn passe med...

Får akutt lyst til å annonsere graviditeten på insta! Baaah!

Planen er i utgangspunktet å ikke si noe som helst - mest for å beskytte meg selv mot meg selv :-p

Hvis jeg først begynner å spamme ut graviditetsinfo på insta og fb så klarer jeg neppe å stoppe. Det blir bare kleint senere!

Får akutt lyst til å annonsere graviditeten på insta! Baaah!

Planen er i utgangspunktet å ikke si noe som helst - mest for å beskytte meg selv mot meg selv :-p

Hvis jeg først begynner å spamme ut graviditetsinfo på insta og fb så klarer jeg neppe å stoppe. Det blir bare kleint senere!

Haha, tenker det samme!!

Her må vi nok gå kollektivt ut å lete ;) Leter her og, det har jeg gjort siden første uka i desember... Satser på både matlyst og energi plutselig dukker opp igjen helt av seg selv snart ;)

I dag våknet jeg tidlig (ja, relativt da), har hatt stort søvnbehov og sovet leenge i det siste (sykemeldt pga. kvalmen så). Og nå ser jeg på fantastiske (ironisk) Real Houseviews of New York (unnskyld om noen liker dette godt). Hun ene dama har tvillinger, babyer. Og hundre barnepiker og assistenter. Så får hun spørsmålet av en venninne: "Er du mye oppe om natten?" Så svarer moren: "Ja, det blir jo en del, jeg hørte jo at tvillingene var oppe i hele natt - det bråker jo en del." HAHAHAHA.. Hun er jo ikke oppe selv, det er barnepikene. Og med en gang ungene gråt så ga hun dem til barnepikene. Og når faren (som hun ikke er sammen med) kom på besøk så var hun ekstremt overbeskyttende. Han fikk ikke lov å rulle dem rundt på puter/matter på gulvet: "Jeg tror ikke babyer skal være opp ned, da kaster hun sikkert opp. Ikke dra henne i foten! Vær forsiktig med henne!" Altså, de kommer jo ikke til å lære seg å bruke kroppen sin i det hele tatt. Jeg er helt satt ut. Må finne noe annet å se på tror jeg... Lister meg ut av det tv-programmet. :p (Babyene var bare med et par minutter altså, handler jo i all hovedsak om at de baksnakker hverandre og krangler på fester.)

Sånne program er slitsomme saker. De krangler jo hele tiden. Men skal innrømme at det hender jeg ser på det selv. Tenk å vokse opp i det miljøet der.

Sånne program er slitsomme saker. De krangler jo hele tiden. Men skal innrømme at det hender jeg ser på det selv. Tenk å vokse opp i det miljøet der.

Ja. Haha.. Du er pakket inn i bobleplast for å ikke falle/slå deg (eller som jeg ser det: for å slippe å utforske hvordan du kan bruke kroppen din), mens du hører på moren din snakke dritt om alle og enhver, og så er det barnepikene du har nærest forhold til i forhold til stell, mating, trøst osv. Ikke rart de blir så ekle når de er voksne, må jo være utrolig forvirrende og frustrerende for barna. Jeg er glad jeg skal være den som faktisk tar vare på mitt eget barn. :p

Ser bare på sånne programmer når jeg er syk, er litt lite utvalg på dagtid synes jeg.

Jeg jobber turnus og har mye senvakter så hender det blir noe dagtid tv. Men er som du sier, dårlig utvalg. Jeg pleier å se på opptak fra kveldene, da jeg antagelig har vært på jobb når programmet går ;) Heldigvis er det annet å gjøre enn å se på tv når formen tillater det, så nå er det vasking som står på programmet her. Og ringe helsestasjonen å få time til jordmor :)

Back
Topp