oul

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
nåken som har fått time?
evt. når?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
20 mars

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
ikke fått. legen bestiller nok i uke 12 som sist. Skulle gjerne fått timen allerede men :p
 
Får nok innkalling i posten snart, de bestilte da jeg var på ul på tirsdag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Æ har itj vorre på kontroll enda æ :)
 
har heller ikkje vært på kontroll! skal neste onsdag, so rekna med eg får brev ikkje lenge etterpå:)
 
Legen sendte henvisning etter første kontroll å fikk timen i posten dagen etter faktisk.... Tror d var 3. Mars :) da er jeg vell rundt 18 uker på vei :)
 
Jeg har fått, å den må være feil, vet ikke helt hvor langt jeg er men hvertfall 8 uker nå;) å har fått time 24. April vil da være 23 uker, så får ringe dem å høre!!
 
Jeg har heller ikke vært på kontroll enda. Skal på torsdag. Håper jeg får dato kort tid etter det!:)
 
22 mars var det vel;) sendte søknad om fødeplass selv jeg. Skal føde i Oslo og her må man jo nesten søke før man blir gravid for å få fritt valg, hvertfall hvis man skal ha sjans på Riksen! Hvertfall var det sånn i 2010, kjente en som søkte "seint" og hun måtte langt ut i Bærum for å føde:-o
 
19 Mars. Fikk time direkte fra sykehuset når jeg var der på tidlig ul forrige uke. 18+1 da:)
 
Sender legen "henvisning" når man er til første kontroll? :) man slipper å ordne med det selv, vel? *føler seg dum*
 
hdr er da doktaren som sender "søknad", ihvertfall :)
 
Back
Topp