Kjipe dommera!!!Hehe, i følge dommerne så kan ikke jeg heller!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipe dommera!!!Hehe, i følge dommerne så kan ikke jeg heller!![]()
Kjipe dommera!!!Du må no værra flink som kom med i programmet uansett
![]()
Ikke sant! Alle som er med er jo flinke. Og da et det ekstra gøy når de ikke får det til helt og noe går galtDet tenker jeg og...man kan jo ikke være heeelt håpløs når man blir valgt ut til å være med. Men tenker det er stor forskjell på å bake hjemme med god tid, og på tv hvor alt går på tid! Eller?
Da skal jeg ligge rett ut i sofaen hele dagen i morgen og se på tv for å se om jeg får med meg reklamen igjen. God unnskyldning for å være lat;-P Du er jo uansett tøff da. Jeg hadde aldri vist meg på tvBlondina som er "nærvøs for Ælt!" hihi
Det er det dummeste jeg har gjort da... fordi siden jeg orket å være med på den konkurransen så avslo NAV søknaden min om aap penger... de mener jeg er for frisk siden jeg orket å være med på tv... men det er en helt annen historie![]()
Jeg sliter veldig med mat. Men noen kjeks, brus osv funker.Så mens du får six-pack av å kaste opp jobber jeg meg oåp en grei pondusJeg må alltid spise etter jeg har kasta opp på kvelden...skjønner ikke helt det! Bygger seg opp i løpet av noen timer, ting bare ulmer i magen, til jeg bare må å det ut! Også MÅ jeg spise etterpå....og i kveld har jeg virkelig gått inn for å prøve å spise litt ekstra, for å prøve å unngå spy...men neeeeida!
Positive er at magemusklene får en liten intervalløkt daFortsetter det som dette, så kanskje jeg får six-pack om en måned
![]()
Jeg sliter veldig med mat. Men noen kjeks, brus osv funker.Så mens du får six-pack av å kaste opp jobber jeg meg oåp en grei pondus![]()
Aill som får bli med e dyktig, men det blir nåkka heilt ainna med tidspress å stress ja, da kainn jo dæm bæste slitDet tenker jeg og...man kan jo ikke være heeelt håpløs når man blir valgt ut til å være med. Men tenker det er stor forskjell på å bake hjemme med god tid, og på tv hvor alt går på tid! Eller?
Det er jo en treningsøkt i seg selv å kaste opp og løpe frem og tilbake. Jeg er hvertfall utslitt etter en rundeJeg har en veldig stor pondus nå, så hadde vært kjekt om man faktisk forbrandt noen kalorier på den spyinga![]()
Hehe kanskje hun tar hintet når hun leser dette![]()
Det er det dummeste jeg har gjort da... fordi siden jeg orket å være med på den konkurransen så avslo NAV søknaden min om aap penger... de mener jeg er for frisk siden jeg orket å være med på tv... men det er en helt annen historie![]()
Hvordan i huleste fant de det ut? Ikke pga reklamen vel...? hvorfor fortalte du det? Hadde ikke jeg giddi![]()
Hehehehehe,har nok itj d, men har vældi lette svangerskap, snille,rolige onga som søv heile natta å stortrives på jobb, så da bli alt liksomt så enkeltÅ æ har en mainn som hjelpe t masse ,både med ongan å husarbeid
![]()
Du får si fra når det begynner da, så skal vi se hvor flink du var til å bakeJeg er faktisk en av deltagerene på kakekrigen som går siste uka i januar!