men jeg fikk svar av ei som jobber på denne aktuelle mcDonalds og hun sa de hadde fått beskjed om at de ikke fikk servere til gående så sant de ikke hadde bil over 2,7 meter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ehm det var jo en rar måte å si ting på, og syns synd på de som har små biler vis dette skal være et kravmen jeg fikk svar av ei som jobber på denne aktuelle mcDonalds og hun sa de hadde fått beskjed om at de ikke fikk servere til gående så sant de ikke hadde bil over 2,7 meter![]()
Det vil jo si at det er farlig å gå i køa, det kan je jo skjønne.... men om man kjører stor bil kan man parkere å gå trygt.... om noen vil se er det en lang diskusjon på sida til mcdonalds norge på face.ehm det var jo en rar måte å si ting på, og syns synd på de som har små biler vis dette skal være et krav![]()
Haha, ja det var da også noe ;-)om mcDonald ikke vil svare på siden sin så fikk iallefall lokalavisa fatt i saken
http://www.ostlendingen.no/ringsaker-blad/mcnattmat-kun-for-kunder-i-bil-1.8234481
Spesielt det da, men jaja glad jeg ikke trenger sånne tilbudDet vil jo si at det er farlig å gå i køa, det kan je jo skjønne.... men om man kjører stor bil kan man parkere å gå trygt.... om noen vil se er det en lang diskusjon på sida til mcdonalds norge på face.
Sent from my GT-P5220 using BV Forum mobile app
Spesielt det da, men jaja glad jeg ikke trenger sånne tilbud![]()
ja skjønner den!nei spiller ingen rolle for meg heller, men etter en ivrig diskusjon måtte je liksom ha svar....
ja skjønner den!
og helt sykt egentlig hele saken
Veldig dårlig det da!men mcdonalds selv har fortsatt ikke svar på innlegget mitt da