Mcdonalds

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Vi har nå fått oss mcdonald i distriktet og dette er jo sterkt diskutert, men i dag i matpausa fikk jeg nesten sjokk.
Det er døgnåpen drive in på denne restauranten og det ligger vel i ordet at man skal kjøre, men hvor 4kantet er man da?????
En kollega med følge var der etter fest 2 dag jul, og sto i køen mellom alle bilene(gående) men når de kom til disken ble det ingen mat, for ingen bil ingen mat......
Je ble helt satt ut jeg.... kan da ikke være meningen at de skal ha slik service....... så nå har jeg sendt ett spørsmål på mcdonalds norge sin facebook side.........

Sent from my GT-P5220 using BV Forum mobile app

Det hørtes da noe firkantet ut. Skjønner ikke hvorfor de nektet når det kun var henne...Men kan jo se at det blir et problem hvis det skal dukke opp masse folk etter fylla på helgene og at de da bare stiller seg i kø her og der foran bilene.Da blir det jo ikke så effektivt for bilistene. Men er det ingen biler i kø ser jeg ikke problemet med det heller. Skulle jo tro de var opptatt av mest mulig omsetning;)

Haha!! Må si det var rimelig firkantet ja... Nå vil jeg ikke tro det er vanlig å stille seg i den køen gående ;)

Så nå at de hadde stilt seg i køen på vanlig vis bare uten bil...Kjære vene så utrolig teit at McDonalds, hehe. Spennende å høre hva du får til svar;)

Haha, ja det var da også noe å nekte... Hvor mange var.gående.da, og.hvor mange biler?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Haha, ja det var da også noe å nekte... Hvor mange var.gående.da, og.hvor mange biler?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Aner ikke hvor mange de var men iallefall 4 stk og de sto jo i kø sammen med bilene så skulle ikke tro det var værre enn å ekspedere en bil full av folk

Så nå at de hadde stilt seg i køen på vanlig vis bare uten bil...Kjære vene så utrolig teit at McDonalds, hehe. Spennende å høre hva du får til svar;)
Gleder jeg meg til oxo.. om de går eller sitter i bil skulle nå bli samme jobben mener nå je

Det hørtes da noe firkantet ut. Skjønner ikke hvorfor de nektet når det kun var henne...Men kan jo se at det blir et problem hvis det skal dukke opp masse folk etter fylla på helgene og at de da bare stiller seg i kø her og der foran bilene.Da blir det jo ikke så effektivt for bilistene. Men er det ingen biler i kø ser jeg ikke problemet med det heller. Skulle jo tro de var opptatt av mest mulig omsetning;)
Ja skulle tro omsetningen betyr noe, men min kollega med følge gikk til esso som er naboen å kjøpte mat inne. :p

Så teit! :P
Jeg har gått i drive in før, fikk handle jeg;) Maaaange år siden da;)

min lillesøster pleier vist å gjøre dette :p altså ikke noe problem i lillehammer :p.

men de virket litt firkantet ja, akkurat som ene ganger jeg var i lillehammer og de nektet å gi meg mcflurry med karamell ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

McDonslds er rare på mye...En gang i drive-in sto venninna mi og bestilte via den mikrofongreia de prater via. Så sa hun st hun og venninna skulle dele opp og betale hver for seg. Nei, fikk hun til svar; det gikk ikke for det måtte hun si ifra om litt tidligere!! Ehh, første mulighet til å si ifra i drive-in er jo via denne mikrofonen, så når han ønsket hun skulle si ifra, er jammen ikke godt å vite;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Spent på å høre hva de svarer:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

McDonslds er rare på mye...En gang i drive-in sto venninna mi og bestilte via den mikrofongreia de prater via. Så sa hun st hun og venninna skulle dele opp og betale hver for seg. Nei, fikk hun til svar; det gikk ikke for det måtte hun si ifra om litt tidligere!! Ehh, første mulighet til å si ifra i drive-in er jo via denne mikrofonen, så når han ønsket hun skulle si ifra, er jammen ikke godt å vite;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -
Haha, hu kunne kanskje sendt et brev først?:p

Back
Topp