~~IKM uke 2~~

Fremdeles ingen tr her.. Hmm. Ikke noe spotting heller... Merkelig

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tror ikke det er noe poeng i å teste, men burde i og med at jeg har startet på antibiotika frem til ikm. Leste i pakningsvedlegget at det kan ha negative effekter under graviditet. Forferdelig surt hvis det viser seg at jeg er gravid nå..

Hmm rart.
Fikk svak positiv på billigstrimmel.
Så tok en digital i samme urinen og den var negativ...

Kanskje en defekt strimmel ?

Tror ikke det er noe poeng i å teste, men burde i og med at jeg har startet på antibiotika frem til ikm. Leste i pakningsvedlegget at det kan ha negative effekter under graviditet. Forferdelig surt hvis det viser seg at jeg er gravid nå..

Det skjønner jeg. Jeg ga blaffen i jula, tok meg et par glass vin, spiste ting jeg kanskje ikke burde spist etc, typisk nok er det da den sitter.....

Fikk mensen nå jeg. To dager før tiden, thanks a lot...

Ingen tr her.. Regner med det er syklusen som tuller, men blir jo litt små stressa også.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Strimmel slo ikke ut 2 dager før IKM... Er det andre som har testa negativt og så positivt etter IKM? Evt hvor mange dager etter?
Jeg har 2 barn fra før, men ingen av svangerskapene var planlagte(hadde ingen snøring om når siste mens var) ende opp med å ta test når kvalmen/springinga på do kom. Viste seg å være i uke 6+ -
Kan de være jeg må vente en uke lenger før en test skår ut?

Dagens test: ca 10 dpo
ImageUploadedByBV Forum1389153296.724745.jpg

Føler selv jeg ser en liten strek her :)

Back
Topp