Barnevogn

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei. Noen som har erfaring m Emmaljunga Mondial? Vurderer å kjøpe vogn i slutten av januar. Vet ikke helt om hvilket understell jg burde kjøpe? Evt er det billigere i Sverige?
 
Har akkurat maila rundt til tre butikker som selger for å høre pris! Fikk svar i sted, men har ikke lest enda :) deler gjerne prisene med deg/dere i morgen
 
Billigere i sverige ja, sparte ca 2500kr på en city cross med bag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi fekk Mondial duo med vår første å e superfornøyd å har brukt dein på aill 3 ongan å ska bruk dein på 4 å :) Vogna e perfekt for oss å æ har trilla maaaaaaang mil med dein vogna :)
 
Vi har også en Emmalunga Mondial. Veldig fornøyd med den. Vi kjøpte med sportsunderstell.
 
Vi har mondial duo. Synes det er en av de fineste vognene som finnes :) Den er kjempegod å trille og funker på all slags føre (jeg trillet veldig mye!). Bagen er stor, gutten min brukte bag til han var ett år ca.

Vi har classic crome understell mener jeg, men dette skal jeg bytte fordi det er kommet rust i det jeg har (vi var ikke flink å skylle av salt f.eks). Da tenkte jeg å kjøpe det understellet som man kan vende. Det savnet jeg litt når jeg trillte fordi det var så slitsomt når babyen fikk sol i øynene. Stress å skulle drive å ta av bagen for å snu den osv., mye bedre å bare snu håndtaket over på andre siden.

Litt tung er den jo, men jeg drev ikke å løftet så mye på den så det gjorde ikke noe :p Tok bagen/setet av fra understellet når den skulle inn i bilen.
 
Den vurderer jeg også :)
 
Hva synes dere om de nye fargene til Emmaljunga da?

Den i dongeristoff er facinerende stygg synes jeg. Men det er typisk at når jeg synes det, så synes jeg det er kult om et års tid :p

Har marineblå selv og synes forsatt den er finest og overrasket over at ikke flere har den fargen. Her ser jeg mest den hvite og kremhvite, synes egentlig de er fine, men de er blitt så typete...Forbinder det litt med wannabe-eksklusive damer. Så ogå at fotballfrue hadde fått seg hvit emmaljunga og flashing-logo LV veske som stelleveske hengende på, det roet ikke mine fordommer :rolleyes: (Sånn, da har jeg gjort mitt for å sikkert tråkke noen litt på tærne o_O:p)
 
Hva synes dere om de nye fargene til Emmaljunga da?

Den i dongeristoff er facinerende stygg synes jeg. Men det er typisk at når jeg synes det, så synes jeg det er kult om et års tid :p

Har marineblå selv og synes forsatt den er finest og overrasket over at ikke flere har den fargen. Her ser jeg mest den hvite og kremhvite, synes egentlig de er fine, men de er blitt så typete...Forbinder det litt med wannabe-eksklusive damer. Så ogå at fotballfrue hadde fått seg hvit emmaljunga og flashing-logo LV veske som stelleveske hengende på, det roet ikke mine fordommer :rolleyes: (Sånn, da har jeg gjort mitt for å sikkert tråkke noen litt på tærne o_O:p)


Enig med deg jeg :)
Men synes den hvite i skinn faktisk er den fineste. Selv om mange har det (inkludert fotballfrue). Men synes kanskje den passe litt bedre t jente enn til gutt? Er fin i svart og grå ensfarget også.. I stoff
 
Ja det er billigere i Sverige :) iallfall når vi kjøpte til førstemann :D

Hva synes dere om de nye fargene til Emmaljunga da?

Den i dongeristoff er facinerende stygg synes jeg. Men det er typisk at når jeg synes det, så synes jeg det er kult om et års tid :p

Har marineblå selv og synes forsatt den er finest og overrasket over at ikke flere har den fargen. Her ser jeg mest den hvite og kremhvite, synes egentlig de er fine, men de er blitt så typete...Forbinder det litt med wannabe-eksklusive damer. Så ogå at fotballfrue hadde fått seg hvit emmaljunga og flashing-logo LV veske som stelleveske hengende på, det roet ikke mine fordommer :rolleyes: (Sånn, da har jeg gjort mitt for å sikkert tråkke noen litt på tærne o_O:p)

Ja jeg er kansje en wannabe-eksklusiv dame ha ha ha :p
Iallfall har jeg kremfarget bag i sånn "skinn" ( ville valgt den samme idag, eeeeelsker den ).... Sportsdelen er svart!
Gla jeg tok noe kjønnsnøytralt selv om det fristet veeeldig med lys blå sist <3
 
Ja det er billigere i Sverige :) iallfall når vi kjøpte til førstemann :D



Ja jeg er kansje en wannabe-eksklusiv dame ha ha ha :p
Iallfall har jeg kremfarget bag i sånn "skinn" ( ville valgt den samme idag, eeeeelsker den ).... Sportsdelen er svart!
Gla jeg tok noe kjønnsnøytralt selv om det fristet veeeldig med lys blå sist <3

hihi! :p Jeg hadde gått for hvit i 2008 altså, men mannen min satt foten ned.

Jeg er bare glad det ikke var på mote med mønster sist jeg hadde baby. Husker jeg gikk i barselgruppe med en dame som hadde fått som hadde fått sitt første barn i 2004-05 og hun hadde en rutete simo vogn fra den tiden. Husker jeg syntes hun var heeelt ute og at den vognen var så stygg!
 
Hadde Edge Duo sist, er usikker på hvordan modell vi velger nå, men at det blir en Emmaljunga det er hvertfall helt sikkert! :)
 
Jeg er bare veldig usikker om understellet?!! Vet ik helt hvem av dem er best ? Lurer på om jeg skal ha Sort/ marineblå..
 
Hadde sportsunderstell sist, var veldig fornøyd med det, men synes classic er myyye penere så lurer på om det blir det denne gangen. :)
 
Hadde den til min første i hvitt skinn. Elsket utseende på vogna, men syntes den var veldig tung å trille da vi trillet tur flere ganger om dagen(kun da han ville sove). Så når jeg byttet til sportsdelen, litt over året - solgte jeg vognen og kjøpte meg Mountain buggy. Den er jeg veldig fornøyd med:)
 
Det lurer jeg på og :) Tror jeg går for emmaljunga selv, hatt venninner som har den og jeg liker den godt :) bare usikker på hvem og hvordan understell.. bor trossalt på landet så kan jo være litt kronglete veier noen steder...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp