Har vært så uvell i dag, så tenkte shit og tok en test like vell. Det er jaggu to streker der.....sjokkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange DPO er du?Har vært så uvell i dag, så tenkte shit og tok en test like vell. Det er jaggu to streker der.....sjokkert.
GRATULERERWhat??
Eg har bare cb pluss! Har to stk da ;p kanskje en i morgen å en til senere? Haha... Tror eg blir smittet av testegalen-hetenHar strimler fra billigtester jeg tester med. Har også "1 million" ebay tester men syns de funket dårlig på meg. Har også stav fra billigtester, staver fra ebay og kassetter fra ebay. Pluss 3 cb digiral med ukeindikator men de spares til skikkelig strek på strimlene*testegal ja*
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Gratulerer så mye! Håper vi er mange som følger deg aldeles straks![]()
GRATULERER![]()
Skal jeg føre deg opp på gravid??
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Wow - den var ganske tydelig, Mrs Sookie!! Gratulerer - håper alt går som det skal!![]()
Har du hatt el og funnet ut hvilken IKM dato du har???Håper på at dette blir julegaven i årtviler, men dato vet jeg ikke
![]()
Førte deg på IKM lista jegSniker litt innpå her har IKM 7 Jan, pp1.... Krysser det som krysses kan
Har du hatt el og funnet ut hvilken IKM dato du har???
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Gratulerer!!!What??
8 dpo her....men jeg har lovet meg selv å ikke teste før 10 dpo tidligst.