Slankekrig Januar 2014 *Påmeldingsfrist 3. januar*

Dere, hvis det er fredag som er veiedag, blir det da et stort problem at jeg er på skolesamling i neste uke, og da bor på en hybel uten vekt? Jeg kan registrere vekt lørdag morgen, det blir første sjansen jeg får.
 
Dere, hvis det er fredag som er veiedag, blir det da et stort problem at jeg er på skolesamling i neste uke, og da bor på en hybel uten vekt? Jeg kan registrere vekt lørdag morgen, det blir første sjansen jeg får.
Resultatet skal egentlig offentliggjøres fredag kveld... Du har ikke mulighet til å ta med vekta til hybelen?
 
Resultatet skal egentlig offentliggjøres fredag kveld... Du har ikke mulighet til å ta med vekta til hybelen?

Jeg har glassvekt, og reiser med fly. Kofferten er alltid stappa fra før fordi vi må ta med både handklær og sengetøy i tillegg til klær og bøker. Finnes det ingen mulighet for et unntak? Hvis ikke kan jeg jo ikke være med.
 
Vekt 83,7 og BMI 28,29
 
Last edited:
Jeg har glassvekt, og reiser med fly. Kofferten er alltid stappa fra før fordi vi må ta med både handklær og sengetøy i tillegg til klær og bøker. Finnes det ingen mulighet for et unntak? Hvis ikke kan jeg jo ikke være med.
Joda! Vi tar veiingen lørdag første uken siden du sier fra så tidlig:)
 
Joda! Vi tar veiingen lørdag første uken siden du sier fra så tidlig:)

Tusen takk. :)
Jeg vet ikke hvor lenge dette varer eller hvor lenge jeg eventuelt vil være med, men jeg skal også på samling i uke 10 igjen (3-7. mars), så har jeg sagt ifra om det også da. :)
 
Tusen takk. :)
Jeg vet ikke hvor lenge dette varer eller hvor lenge jeg eventuelt vil være med, men jeg skal også på samling i uke 10 igjen (3-7. mars), så har jeg sagt ifra om det også da. :)
Oh det var lurt å komme på! Jeg er på skolesamling 20-24 januar og er hjemme sent fredagskveld den 24... Så har jeg også sagt fra, om jeg blir med på lasset så lenge da
 
Kjempebra:) Da skal jeg notere det:)
 
Vi deler inn i lag og slanker oss sammen. Det laget som går ned minst en uke mister den deltakeren som har gått ned minst. Vedkommende har mulighet til å komme inn igjen til finaleukene som wildcard. Vi får ukesitfordringer som kan hjelpe oss å få bonusnedgang så vi har større sjanse til å greie oss...

Hmm.. Da ryker jeg vel ganske så kjapt tenker jeg. Blir ikke det samme om en på feks 100 kg går ned 2 kg og en på feks 60 kg går ned 2 kg, hvis du skjønner :(
 
Nei huff ingen må dømmes ut av vekten sin. Det blir heelt feil.. må få veid meg idag.. skal det veies hver uke?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, hver fredag (bortsett fra de ukene det utsettes til lørdag, men da blir det gitt beskjed allerede i starten av uka)
 
Hmm.. Da ryker jeg vel ganske så kjapt tenker jeg. Blir ikke det samme om en på feks 100 kg går ned 2 kg og en på feks 60 kg går ned 2 kg, hvis du skjønner :(
Det går på prosentvis nedgang, så det blir så likt det kan bli :)
 
Det går på prosentvis nedgang, så det blir så likt det kan bli :)

Jeg har tenkt på det der mye når jeg har sett på slankekrigen på tv, og selv om det er prosent så er det likevel ikke helt "rettferdig" ettersom de som har mer å ta av kan gå ned mest. Men jeg har liksom ikke funnet en fullverdig måte å erstatte det på heller. :p Et alternativ kunne jo vært at man har en vekt som er idealvekta til en person, og så teller man hvor mange prosent av overvekta man har gått ned, det kunne vært interessant å se hvordan det eventuelt ville fungert. Sier ikke at det bør være sånn her altså, jeg bare filosoferer. :)
 
Det blir nok for innvikla... Beste hadde vært å regne fettprosent (siden ren vekt er muskler også så det lønner seg å slanke seg uten trening), men det krever at alle får målt fettprosent jevnlig og det er liksom ikke gjennomførbart det heller...
 
Jeg har tenkt på det der mye når jeg har sett på slankekrigen på tv, og selv om det er prosent så er det likevel ikke helt "rettferdig" ettersom de som har mer å ta av kan gå ned mest. Men jeg har liksom ikke funnet en fullverdig måte å erstatte det på heller. :p Et alternativ kunne jo vært at man har en vekt som er idealvekta til en person, og så teller man hvor mange prosent av overvekta man har gått ned, det kunne vært interessant å se hvordan det eventuelt ville fungert. Sier ikke at det bør være sånn her altså, jeg bare filosoferer. :)
Og nå fikk jeg til å quote... *oppdatert app*
 
Hmm.. Da ryker jeg vel ganske så kjapt tenker jeg. Blir ikke det samme om en på feks 100 kg går ned 2 kg og en på feks 60 kg går ned 2 kg, hvis du skjønner :(
Den på 60 kg vil jo ha gått ned mye mer prosentvis en den på 100 kg, så tror vi alle har ganske gode sjanser her uansett... :)
 
Og nå fikk jeg til å quote... *oppdatert app*

Appen var helt tussete, jeg slet veldig med den i går i alle fall.
Som sagt, det var ikke egentlig et forslag til hva vi burde gjøre her, men bare noe jeg har tenkt på. :)
 
Den på 60 kg vil jo ha gått ned mye mer prosentvis en den på 100 kg, så tror vi alle har ganske gode sjanser her uansett... :)
Mener bare at en på 60 kg ikke har sjangs å gå ned så mye som en som veier 100 kg :)
 
Appen var helt tussete, jeg slet veldig med den i går i alle fall.
Som sagt, det var ikke egentlig et forslag til hva vi burde gjøre her, men bare noe jeg har tenkt på. :)
Ja, og jeg har jo tenkt på det samme.. Men det blir desverre ikke gjennomførbart :p

Nå gleder jeg meg til oppstart altså ;)
 
Back
Topp