Førstegangs?

Jeg er også førstegansgravid. Kjenner meg så igjen i alt. Tok oss 7 mnd å bli gravide og når vi plutselig var det ble jo det også helt rart!! Hehe. Jeg er bekymra over alt og ligger for det meste på sofaen og prøver å overgå kvalmen. Hehe. Vært dårlig i 4-5 dager nå. Er 6+1 i dag.

Så.., noen andre av dere førstegangs som synes det er en merkelig og fremmed følelse å være gravid?? Kvalmen gjør kanskje at det blir ekstra omveltende for meg, så hittil skal jeg innrømme at det har vært mer ubehagelig enn spennende :)

Jeg synes det er rett skummelt jeg! Tenk å ha sååå lite kontroll over kroppen som jeg har nå :p men likevel er det spennende.. Selv om jeg ikke aner hva jeg går til.

Kjenner meg igjen:) Og jeg har faktisk vært på ul:p
Har ikke gått helt opp for meg, veldig rart. Gleder meg veldig til å begynne å kjenne spark og bevegelser:) Merker også at jeg ikke helt senker skuldrene før om 1 månedes tid når jeg er over 12 uker! Fødselen vet jeg at jeg uansett ikke kommer meg unna så den gidder jeg ikke å grue meg til. Fordi jeg egentlig ikke vet hva det er jeg går til gleder jeg meg til fødselen jeg :p

Hihi.. Høres egentlig veldig likt ut. Jeg veksler mellom å grue meg og glede meg, men tenker ikke så mye på det. Jeg har en amerikansk app hvor jeg bladde gjennom ukene. De sammenligner fosteret med frukt/grønnsaker. Så i starten er det liksom en ert. De to siste ukene før fødsel var det en vannmelon og så et lite gresskar. Da måtte jeg lukke appen igjen. :p Gleder meg jo egentlig mest da, for det er jo da jeg blir mamma og får møte lille. ♥

*Taster på app på mobilen*

Hihi.. Høres egentlig veldig likt ut. Jeg veksler mellom å grue meg og glede meg, men tenker ikke så mye på det. Jeg har en amerikansk app hvor jeg bladde gjennom ukene. De sammenligner fosteret med frukt/grønnsaker. Så i starten er det liksom en ert. De to siste ukene før fødsel var det en vannmelon og så et lite gresskar. Da måtte jeg lukke appen igjen. :p Gleder meg jo egentlig mest da, for det er jo da jeg blir mamma og får møte lille. ♥

*Taster på app på mobilen*

Vannmelon og gresskar ?!!! :(

Jeg er jo ganske voksen (32), men etter å ha prøvd i mange år og fikk hjelp til slutt føler jeg meg også helt grønn! Jeg er glad vi har ca 9 mnd til å forberede oss lissom :p Jeg er ikke spesielt dårlig, litt uggen innimellom, trøtt, kviser, ømme pupper og oppblåst. Men jeg gleder meg til å vokse og å kjenne liv, ja :)
Pga ivf skal jeg på UL til mandag (er da 7+3), og grugleder meg. Håper vi ser et lite bankende hjerte og at det lille fnuttet sitter på riktig sted. Samboeren min jobber offshore ogreise på jobb i dag. Trist at han ikke får vært med på denne UL, men sånn er det... :)
masse lykke til på mandag!!! :)

Back
Topp