Hate my job!

Mom2be

Betatt av forumet
Jeg fikk ny jobb 1. oktober og gledet meg masse til å jobbe igjen etter å ha gått hjemme siden desember 2011 pga sykemelding i svangerskapet og deretter permisjon. Jobben har dessverre vært bare dritt fra starten av. Luselønn, ingen tillegg, og arbeidstid som suger. Vi snakker at jeg kun får spist middag med familien min annenhver lørdag og hver søndag. Vesla ser jeg nesten bare kun på morgenen de dagene jeg jobber. Kjenner jeg blir deprimert av hele greia. Hvertfall nå som jeg er satt opp kun kvelder hver dag hele mnd pga kvalmen min. Ser den, men dette går utover familielivet. Samboeren finner seg i mye, men han begynner jo å bli sliten av å ha vesla alene hver ettermiddag/kveld.

Rett før jul, like etter vi fant ut om graviditeten som ikke var planlagt, var jeg til jobbintervju til den perfekte stillingen! Får vite snart om jeg får den eller ikke, og jeg håper så at de velger meg. Hvis jeg må fortsette i den jobben heg har nå i tillegg til å være en hormonbombe kommer det til å bikke for meg tror jeg.

Synes ikke det høres ut som særlig bra tilrettelegging å la deg kun jobbe kveld pga. kvalme. Kanskje du kan diskutere gradert sykemelding med legen din og gjerne komme 1-2 timer senere på tidligvakt? (hvis legen skriver at det skal bære sånn, så kan ikke lederen din si noe annet)

Får krysse fingrene for at du får den andre jobben :-)

Uff, jeg skjønner deg veldig godt :( Har hatt mange kveldsvakter jeg og som jeg ikke får sett sønnen min, det er kjempe trist. Men så flink mannen din er! :)

Synes ikke det høres ut som særlig bra tilrettelegging å la deg kun jobbe kveld pga. kvalme. Kanskje du kan diskutere gradert sykemelding med legen din og gjerne komme 1-2 timer senere på tidligvakt? (hvis legen skriver at det skal bære sånn, så kan ikke lederen din si noe annet)

Får krysse fingrene for at du får den andre jobben :-)

Skal ringe legen min i morgen. Jobber jeg dag er jeg ferdig tidligst kl 17, så er ikke hjemme før kvart på seks:( hadde jeg visst dette da jeg ble tilbudt jobben hadde jeg takket nei. Jobb på kjøpesenter fungerer ikke for meg med småbarn hvertfall. Føler jeg går glipp av alt.

Uff, jeg skjønner deg veldig godt :( Har hatt mange kveldsvakter jeg og som jeg ikke får sett sønnen min, det er kjempe trist. Men så flink mannen din er! :)

Ja, kjempe trist:(

Huff! Kjedelig å høre! Krysser fingrene for at du får den andre jobben! Jobb i butikk er ikke bare bare! Spesielt ikke med mann og barn og et stykke å kjøre til og fra jobb i tillegg!

Huff! Kjedelig å høre! Krysser fingrene for at du får den andre jobben! Jobb i butikk er ikke bare bare! Spesielt ikke med mann og barn og et stykke å kjøre til og fra jobb i tillegg!

Nei, absolutt ikke:/ og når man ikke er i form heller blir bare alt ekstra tungt.

Nei, samme avstand, men mer gunstig arbeidstid og bedre betalt.

Håper du får den andre jobben :) Ellers ville jeg også ordnet med annen ordning via legen som flere sier her :)

Skal til legen i morgen med vesla for å fjerne et sting, så skal bare høre da om jeg hvertfall kan få noe mot kvalmen. Så kan vi ta resten ved svangerskapskontrollen neste uke.

Jeg har jobbet i butikk i alle år, men sa den opp da jeg gikk ut i permisjon med mini. Akkurat pga. det at jeg ikke ville jobbe så mye kvelder og luselønn :( jeg var også tidligst ferdig på jobb kl 17:00. Var greit når jeg ikke hadde barn, men går ikke med små i hus.

Da jeg søkte ny jobb ble jeg tilbudt en jobb i en annen butikk, der jeg måtte jobbe til 20:00 annen hver uke blæ, men samme dag ble jeg heldigvis tilbudt en kontorjobb der sjefen er svært fleksibel. Kan med hånden på hjerte si at jeg har fått drømmejobben :)

Jeg har jobbet i butikk i alle år, men sa den opp da jeg gikk ut i permisjon med mini. Akkurat pga. det at jeg ikke ville jobbe så mye kvelder og luselønn :( jeg var også tidligst ferdig på jobb kl 17:00. Var greit når jeg ikke hadde barn, men går ikke med små i hus.

Da jeg søkte ny jobb ble jeg tilbudt en jobb i en annen butikk, der jeg måtte jobbe til 20:00 annen hver uke blæ, men samme dag ble jeg heldigvis tilbudt en kontorjobb der sjefen er svært fleksibel. Kan med hånden på hjerte si at jeg har fått drømmejobben :)

Så bra du har fått drømmejobben:) håper jeg også får det nå. Krysser alt jeg eier og har:)

Håpe du får jobben ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp