~~IKM uke 2~~

Definitivt negativ el test idag og 2dpo. Spennende dette :D:D Guuuud som jeg håper vi har lykkes. Nå er det bare å krysse alle fingre, tær, armer og bein! :)
1388232024689.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Har ikke den store troen på at vi har truffet EL denne gangen.
Har bestilt CB digital EL-test på ebay, så er ihvertfall klar til neste PP.
Men om EL er i dag, så gikk vi lagt inn aksjer natt til 1.juledag (kanskje litt for lenge siden), og i natt var det påfyll av aksjer.

Jeg får vel melde meg på her. IKM 7 Januar.
Det er rart med det. Jeg er egentlig veldig sikker på at det ikke blir noe denne måneden, ettersom jeg er ganske sikker på at eggløsning var når jeg var bortreist. MEN jeg klarer ikke å la vœre å håpe og overfortolke alt som skjer i kroppen min. :)

3 dpo og det klør i testefingrene. Jeg er håpløs altså. Klarte styre meg idag, men spørs om jeg greier holde meg helt til 10dpo altså. Har kjøpt en del nye g tester som jeg er spente på :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her også, 7 eller 8 dpo i dag. Drakk ett lite glass rødvin i går. Skal i utgangspunktet i selskap på nyttårsaften, der kan det bli litt vin også. Vi overnatter så kan ikke bruke sjåfør trikset. Det sies og skrives mye om mat og drikke i prøvetiden, må innrømme at jeg er ingen fanatiker men prøver å begrense meg litt. Vil bare ikke at noen skal vite om dette.

Begynte plutselig tenke her. Jeg fikk veldig positiv el test CD 10 og 11. CD12 var den fortsatt positiv men svakere. CD 13 og 14 var den negativ. Jeg har satt el til CD13, men kanskje den var på CD12 når testen ble svakere??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vedlegg

• 1388325751654.jpg
    1388325751654.jpg
    35,6 KB · Visninger: 61
  • 1388325770906.jpg
    1388325770906.jpg
    20,3 KB · Visninger: 59
  • 1388325785006.jpg
    1388325785006.jpg
    23,6 KB · Visninger: 59
  • 1388325797714.jpg
    1388325797714.jpg
    22,8 KB · Visninger: 63
(Alt for å være 1 dag "lenger" i ventetiden :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Tror IKM havner rundt den onsdag den 10. Januar, skal ikke se bort ifra at kroppen vil tulle denne gangen også. Har spist mye god mat til jul så har ikke noe stor tro på denne runden :p

Hadde positiv el test midt på dagen i går.
Tok ny nå nettopp som var negativ.
Har jeg el Idag eller kan den ha vært ila natten ? :p

Er jeg 1 dpo Idag eller 0 dpo Idag ? :)

Hehe. Takk for svar ! :)

Tror IKM havner rundt den onsdag den 10. Januar, skal ikke se bort ifra at kroppen vil tulle denne gangen også. Har spist mye god mat til jul så har ikke noe stor tro på denne runden :p

Har det sånn her også. Tror egentlig vi traff ganske bra. Men har lagt hele greia til side og fokusert på jul og andre ting :) hvis man regner Ikm etter 14 dager, er ikm 6 januar. Men det kan se ut til at el er noen dager før jeg trodde, og at jeg har luteal fase på nærmere 18 dager. Vi får se.

Har det sånn her også. Tror egentlig vi traff ganske bra. Men har lagt hele greia til side og fokusert på jul og andre ting :) hvis man regner Ikm etter 14 dager, er ikm 6 januar. Men det kan se ut til at el er noen dager før jeg trodde, og at jeg har luteal fase på nærmere 18 dager. Vi får se.
Har regelmessig kos så skal godt gjøres at vi ikke treffer på EL, men sitter med korsryggsmerter og magesmerter nå, regner med at kroppen prøver på noe lurt :)

Begynte plutselig tenke her. Jeg fikk veldig positiv el test CD 10 og 11. CD12 var den fortsatt positiv men svakere. CD 13 og 14 var den negativ. Jeg har satt el til CD13, men kanskje den var på CD12 når testen ble svakere??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ville ha gått for CD 13 :P Syntes CD 12 var litt for lik til å være neg :) Så du får heller se på det som en positiv overraskelse om du tester en dag tidligere enn ellers ;)

Jeg mener bestemt jeg kjente el den 26., så da blir IKM den 9/1. Blir spennende å se om det kan bli en liten nyttårspresang på oss. :)

Gud så ømme puppene mine er idag. Vondt å klemme mannen og vondt å holde barna. Men må jo være etter el. Er jo bare 4dpo så kan jo ikke være pga en spire. Måtte bare skyndte meg å tisse i morgest før testegalskapen tok meg. Men om 1 uke vet jeg om det har klaffet denne pp.
Har liksom ingen lyst å gå inn i pp8 :(

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

3 dpo og det klør i testefingrene. Jeg er håpløs altså. Klarte styre meg idag, men spørs om jeg greier holde meg helt til 10dpo altså. Har kjøpt en del nye g tester som jeg er spente på :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Vi er i samme båt ser jeg, 5 dager dpo her og det klør i testefingrene! :D Har kjøpt meg sensitive tester, men må vel bare vente noen dager til, det er hardt! Har problemer med å konsentrere meg på jobb. har du noen symptomer på graviditet da?

Klør for å teste her å, men var nok blendahvit enda. Er bare 7 eller 8 dpo, har liksom ikke følelsen av at det har blitt noe heller.

Vi er i samme båt ser jeg, 5 dager dpo her og det klør i testefingrene! :D Har kjøpt meg sensitive tester, men må vel bare vente noen dager til, det er hardt! Har problemer med å konsentrere meg på jobb. har du noen symptomer på graviditet da?

Ingen symtomer jeg kan si er pga graviditet nei. Har veldig ømme pupper idag. Såpass øm har det gjør vondt å klemme mannen og holde barna. Og det stikker i høyre lysk når jeg snur meg brått. Dette har tidligere vært svangerskaps symtomer men er jo bare 4dpo så er jo ikke mulig. Dessuten hadde jeg det forrige pp og da var jeg sikker på at jeg var gravid, men tr kom på CD21, 1 uke for tidlig.

Er vel ikke anna å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Er skikkelig vanskelig. Testetøsa i meg vil så gjerne teste, men all fornuft sier jo at det er bortkasta. Så foreløbig vimner fornuften. Men fredag, 8dpo ryker det garantert en test :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ingen symtomer jeg kan si er pga graviditet nei. Har veldig ømme pupper idag. Såpass øm har det gjør vondt å klemme mannen og holde barna. Og det stikker i høyre lysk når jeg snur meg brått. Dette har tidligere vært svangerskaps symtomer men er jo bare 4dpo så er jo ikke mulig. Dessuten hadde jeg det forrige pp og da var jeg sikker på at jeg var gravid, men tr kom på CD21, 1 uke for tidlig.

Er vel ikke anna å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Er skikkelig vanskelig. Testetøsa i meg vil så gjerne teste, men all fornuft sier jo at det er bortkasta. Så foreløbig vimner fornuften. Men fredag, 8dpo ryker det garantert en test :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Lite symptomer her også... murringer og stikkinger på venstre side, men det hadde jeg forrige mnd også og da kom TR to dager forsinket. Trodde faktisk jeg var gravid da opp mot mensen, var svimmel og ekstra sulten, men nei da:(
Krysser fingrene for oss, da tester jeg også fredag! det blir 8 eller 9 dpo for meg, er litt usikker:)

Back
Topp