Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig viktigDet hørtes koselig utVi har sånne kvelder innimellom vi å
Viktig å ta vare på forholdet
![]()
Vi får barnevakt 2-3 ganger i mnd vi å da drar vi på kafe/restaurant,kino, badeland eller bærre går en turJa det er veldig viktigvi får sånne turer som dette 2, max 3 ganger i året så da nytes det fullt ut og vi bruker kun tid på hverandre
![]()
Så deilig daVi får barnevakt 2-3 ganger i mnd vi å da drar vi på kafe/restaurant,kino, badeland eller bærre går en tur![]()
D e godt jaSå deilig daviktig og ta vare på hverandre selv om man har fått barn
![]()
MhmD e godt jaViktig å værra kjæresta å itj bærre foreldre å
![]()
Det e viktig jaMhmSiden vi har så lite fri så er vi veldig flinke til å vise hverandre i hverdagen hvor mye vi betyr for hverandre
![]()
Så koselig daDet e viktig jaVi har vorre sammen i snart 13 år å e fortsatt like forelska å kosete
Folk trur vi e nyforelska vettu
![]()
Hehehehe, d e fort gjort sjøSå koselig daVi har vært sammen i 3 år nå i april og lillesøster hadde klora seg fast etter 2 mnd
Hehe
Vi skulle jo egentlig vente et år til med baby vi da, men neeeidaHehehehe, d e fort gjort sjøÆ har fått mine på p-pilla å spiral æ å sist gang ble æ gravid etter første mens etter lillejenta kom
![]()
Itj bestandig ting blir som planlagtVi skulle jo egentlig vente et år til med baby vi da, men neeeida![]()
Det er julebordet jeg var på som har skylda denne gangenItj bestandig ting blir som planlagtVenninna mi ble gravid 3 mnd etter fødsel å hu fullamma å greier
![]()
Hehehehehe, blir ei koselig fortelling seinar detDet er julebordet jeg var på som har skylda denne gangen![]()
Hehe jaHehehehehe, blir ei koselig fortelling seinar det![]()