Date

Zherena

Glad i forumet
Da har jeg og sambo kommet hjem fra kinodate :) Fikk en sjelden barnevakt for ungene så vi kunne komme oss litt ut :) Var å så på Hobbiten :) Kjempe bra film og gleder meg til neste år når den siste kommer :)

Hatt det vi også:-) spiste først så kino:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har barnevakt og kan finne på noe sammen i noen timer par ganger i året så når vi får en etterlengta date bare jeg og han så storkoser vi oss :)

Det hørtes koselig ut :) Vi har sånne kvelder innimellom vi å :) Viktig å ta vare på forholdet :)

Ja det er veldig viktig :) vi får sånne turer som dette 2, max 3 ganger i året så da nytes det fullt ut og vi bruker kun tid på hverandre :)
Vi får barnevakt 2-3 ganger i mnd vi å da drar vi på kafe/restaurant,kino, badeland eller bærre går en tur :)

Mhm :) Siden vi har så lite fri så er vi veldig flinke til å vise hverandre i hverdagen hvor mye vi betyr for hverandre :)
Det e viktig ja :) Vi har vorre sammen i snart 13 år å e fortsatt like forelska å kosete :) Folk trur vi e nyforelska vettu :)

Så koselig da :) Vi har vært sammen i 3 år nå i april og lillesøster hadde klora seg fast etter 2 mnd :p Hehe
Hehehehe, d e fort gjort sjø :) Æ har fått mine på p-pilla å spiral æ å sist gang ble æ gravid etter første mens etter lillejenta kom:)

Back
Topp