EnSmuleBedre
Blir kjent med forumet
synst de ska gjera akkurat det de har lyst til!!
OM da skulle gå gale e da veldig godt når folk visenlitt hensyn, e min meining da
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er du i fra sogn ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
synst de ska gjera akkurat det de har lyst til!!
OM da skulle gå gale e da veldig godt når folk visenlitt hensyn, e min meining da
Huff, håper det gir seg snart. Jeg blir bare bilsyk kvalmen plager meg egentlig ikke... Men prøv med sitron saft! Sitronsyren endrer ph i magen
Det hadde jeg glemt fra sist, skal prøve denne gangen og! Takk![]()
jeppEr du i fra sogn ?
Her har samboeren min allerede skrevet på facebook at "til neste jul er familien vår utvidet med en person", og selv om at dette er aaalt for tidlig ifølge alle andre så gir jeg meg faktisk katten i det. Jeg selv har ikke skrevet det på min facebook, men vi er tross alt to om dette, så hvorfor skal liksom jeg bestemme absolutt alt? Han har nøyaktig like mye han skal ha sagt om denne saken, så at han var så stolt og glad at han ikke klarte å holde stillt syns jeg er bare søtt.Samboeren min er veeeeeldig utålmodig, og ville helst ha fått skrevet det på facebook den dagen vi fant ut at jeg var gravid
Nå går han å maser om å få legge ut ul bilde på face på fredag, er da 7+4.
Jeg synes egentlig det er alt for tidlig.. men jeg ser hvor stolt han er og hvor lyst han har.
Hva ville dere gjort?
Det er en del som vet allerede forresten. Nærmeste venner og familie vet.
jepp
Her har samboeren min allerede skrevet på facebook at "til neste jul er familien vår utvidet med en person", og selv om at dette er aaalt for tidlig ifølge alle andre så gir jeg meg faktisk katten i det. Jeg selv har ikke skrevet det på min facebook, men vi er tross alt to om dette, så hvorfor skal liksom jeg bestemme absolutt alt? Han har nøyaktig like mye han skal ha sagt om denne saken, så at han var så stolt og glad at han ikke klarte å holde stillt syns jeg er bare søtt.
Vi bestemmer heldigvis selv hva vi sier til hvem, og skulle det ende med en abort så er vi også fullt kapable til å informere de vi mener trenger å informeres om det.
Dere må også huske på at dette forumet er langt i fra hemmelig, så hvis dere har bilde eller ett lett gjenkjennelig kallenavn (slik som meg feks.) så er det ikke nødvendigvis så vanskelig å legge sammen 1+1.![]()
Enig i det her! Litt i samme båt da jeg gjerne vil si det på nyttårsaften, men mannen ønsket det ikke - så da holder vi munn så lenge som muligHer har samboeren min allerede skrevet på facebook at "til neste jul er familien vår utvidet med en person", og selv om at dette er aaalt for tidlig ifølge alle andre så gir jeg meg faktisk katten i det. Jeg selv har ikke skrevet det på min facebook, men vi er tross alt to om dette, så hvorfor skal liksom jeg bestemme absolutt alt? Han har nøyaktig like mye han skal ha sagt om denne saken, så at han var så stolt og glad at han ikke klarte å holde stillt syns jeg er bare søtt.
Vi bestemmer heldigvis selv hva vi sier til hvem, og skulle det ende med en abort så er vi også fullt kapable til å informere de vi mener trenger å informeres om det.![]()
Dere må også huske på at dette forumet er langt i fra hemmelig, så hvis dere har bilde eller ett lett gjenkjennelig kallenavn (slik som meg feks.) så er det ikke nødvendigvis så vanskelig å legge sammen 1+1.![]()