tusen takk kjære deg!Det der blei jeg reint rørt av. Så herlig! Gratulerer så mye!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tusen takk kjære deg!Det der blei jeg reint rørt av. Så herlig! Gratulerer så mye!!![]()

Vi fortalte det til familie og nærmeste venner ca en uke etter vi fikk positiv test. Da var jeg ca 5+2.
Hadde vært for mannen så hadde han skrevet midt i panna si "vi er gravide" og løpet rundt hele byen!
Vi har prøvd i to år, og i denne perioden har vi hatt en tidlig sa, tre kjemiske, 5 innsetninger med prøverør som ble til ingen barn. Vi hadde bestemt oss for å prøve (prøverør) en siste gang nå i november, men mensen kom aldri!!!!Det tok meg faktisk 4 dager til jeg turte å teste. Jeg holdte på å besvimme når det plutselig kom 2 STERKE streker!! Etter så mange tårer, så mange hormonstimuleringer, etter to langeee vonde år, hadde vi endelig fått det til på egenhånd!!
heheheh… Ikke rart vi ikke klarte å holde det hemmelig.
Men fb er ikke aktuelt før barnet blir
født hehe!
Samboeren min er veeeeeldig utålmodig, og ville helst ha fått skrevet det på facebook den dagen vi fant ut at jeg var gravid
Nå går han å maser om å få legge ut ul bilde på face på fredag, er da 7+4.
Jeg synes egentlig det er alt for tidlig.. men jeg ser hvor stolt han er og hvor lyst han har.
Hva ville dere gjort?
Det er en del som vet allerede forresten. Nærmeste venner og familie vet.
Samboeren min er veeeeeldig utålmodig, og ville helst ha fått skrevet det på facebook den dagen vi fant ut at jeg var gravid
Nå går han å maser om å få legge ut ul bilde på face på fredag, er da 7+4.
Jeg synes egentlig det er alt for tidlig.. men jeg ser hvor stolt han er og hvor lyst han har.
Hva ville dere gjort?
Det er en del som vet allerede forresten. Nærmeste venner og familie vet.

Så bra at dere fikk det til på 1. forsøk!!!! Gratulerer så mye!!!!! <3 <3 <3 hehe ikke santKjenner igjen den følelsen, ja<3 Tok oss 2 år og iherdig med prøving før vi endelig ble gravide med prøverør. Heldigvis på første forsøk, men er veldig redd for at det skal skje noe
Ikke noe Facebook før etter fødselen her også. Større overraskelse å få vite at vi har blitt foreldre enn gravide![]()
Jeg var uheldig og fortelle mamma det i dag, men resten får vente til 1 april![]()
Er bare 5 uker på vei jeg, men har måttet si det til mange allerede! Må og må, men de fleste har skjønt det siden jeg flyr på do og spyr i ett, OG er blitt sykemeldt... Vanskelig å holde noe hemmelig da, sånn var det sist og![]()
Jeg tviler på at jeg klarer å vente så lenge, men har lyst til å ta det første aptil selv også; )
Enig med deg! Jeg mistet sist og merker jeg er veldig åpen på det nå. Blitt uansett vanskelig å skjule i jula når jeg nesten bare spiser loff og drikker vannsynst de ska gjera akkurat det de har lyst til!!
OM da skulle gå gale e da veldig godt når folk visenlitt hensyn, e min meining da![]()