Når forteller dere om graviditeten?

Vi skal fortelle det på julaften<3

Jeg lurer på om jeg skal ta på kommende storesøsteren "jeg skal bli storesøster"- bodyen eller om hun skal få pakke den opp på julaften med hjelp av morfaren... Hva ville dere gjort?

Begge deler var gode ideer syntes jeg! Tror de rundt seg blir glad og overrasket uansett!

Vi har fortalt til mine foreldre og mine søsken, svigers vet også. Klarte ikke å holde meg:p

Bestevenninna mi vet og bestekompisen til mannen.

Noen få venner vet at det kan være en mulighet, men de vet ikke at det er et faktum ennå. Tror vi skal fortelle dem snart siden vi tilbringer så mye tid med dem.

Resten som vi faktisk ser og omgås og resten av familien skal få vite det etter uke 12 tenker vi, jeg er nå bare 4+1 på vei.
Blir ingen annonsering på Facebook før babyen blir født tenker vi. Men kommer ikke til å prøve å skjule det etter ou heller.

Jeg sliter veldig med å holde ting skjult. Har mest lyst å fortelle ALLE! Vi har prøvd i 2år uten resultater så er jo helt på tuppa! Forloveren min vet det alt, men har jo så mange nære venninder som jeg vil fortelle det til!! Å familie! Har litt lyst å gi en gave til mamma med verdens beste mormor eller noe slikt, men fikk vite i dag at jeg er gravid! Så er jo kanskje litt tidlig... men jeg er såååååååå utålmodig!!

Jeg sliter veldig med å holde ting skjult. Har mest lyst å fortelle ALLE! Vi har prøvd i 2år uten resultater så er jo helt på tuppa! Forloveren min vet det alt, men har jo så mange nære venninder som jeg vil fortelle det til!! Å familie! Har litt lyst å gi en gave til mamma med verdens beste mormor eller noe slikt, men fikk vite i dag at jeg er gravid! Så er jo kanskje litt tidlig... men jeg er såååååååå utålmodig!!

Jeg er i samme båt som deg. Men jeg holder likevel tett håper jeg :p Mest fordi det fortsatt er tidlig. Fikk graviditeten bekrefta for 2 dager siden :)

Vi skal fortelle på julaften <3

Siden mine foreldre feirer jul i syden sender jeg MMS med bildet av graviditetstesten til dem! Ellers forteller vi det før vi skal pakke opp gavene! :D gleder oss masse!!

Jeg klarte ikke å holde meg da jeg snakket med en god venninne i sted. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klarte ikke holde meg, dro å besøkte mamma å pappa. Siden vi holder på å bygge hus så spurte jeg om hun hadde sett bilde av den nye peisen... så rakte jeg ho telefonen min. er et bilde til til høyre også sa jeg. så når hun bladde til høyre så sto det "verdens beste mormor". Tok litt tid før hun skjønte det, men ho tok helt av!:)

Noen vet det allerede siden jeg mistet sist og de har vært nysgjerrige på hvordan det går. Min nærmeste familie og et par venninner. Jeg er veldig åpen. Resten får vite det etter 12 uker. Annonsering på facebook er ikke aktuelt på lenge!

Jeg har fire nærme venninner som vet det, alle på jobben vet det pga mye tilrettelegging (røntgen, anestesi osv), samt mamma og pappa + svigers. Et par nære venner av mannen vet det også. Klarer ikke holde munn ;) Tenker resten av nærmeste familie får vite det på lille julaften og julaften. Ellers venter vi i alle fall til uke 12 etter at vi har vært på UL med å gjøre det offisielt, så vi vet at alt står bra til inni der :)

Vi skal fortelle på julaften <3

Siden mine foreldre feirer jul i syden sender jeg MMS med bildet av graviditetstesten til dem! Ellers forteller vi det før vi skal pakke opp gavene! :D gleder oss masse!!

Trur det er litt vanskelig å motta mms i utlandet. Har en far som bor i utlandet, og han kan ikke motta mms.

Tenkte å fortelle det til svigers på julaften, moren min neste uke. Og facebook 1 april hahaha
Jobben skal få vite det etter uke 12 om jeg klarer å holde tett så lenge :D

Vel, skal feire jul sammen med lillesøster og mamma.
Mamma merker slikt med en gang, til og med før man vet det selv, så da blir det umulig å skjule.

Ellers ikke får uke 12.

Her oppdaget vi det i går, men har allerede fortalt våre nærmeste det. Jeg er fryktelig dårlig til å holde på hemmeligheter, slik var det sist og. Men vi skal holde oss unna facebook fram til de "magiske 12". Ifølge egne beregninger skal jeg være 5+5 i dag.

Jeg synes det har vært vondt å miste så tidlig tre ganger nå, siden vi har måttet være alene om det. Vi har jo ikke rukket å få den sterke positive testen, bare en del svake positive. Derfor har vi jo aldri sagt noe til noen. Så jeg har veldig lyst til å dele det med nærmeste familie veldig snart, for om jeg mister senere nå så vil jeg egentlig at de skal vite hvorfor jeg er litt nedfor innimellom. Ikke at jeg har vært så utrolig lei meg altså, men det har vært litt tungt noen dager innimellom. Det blir nok i løpet av julen, men kun de aller nærmeste så det bli ikke offentliggjøring under juleselskapet (hvor det jo er litt onkler, tanter, fettere og kusiner osv.) Jeg er 5+4 på juleaften, så det er jo tidlig å fortelle det i julen og, men nå vil jeg helst ha med de nærmeste på denne spiren her. <3

Vi fortalte det til familie og nærmeste venner ca en uke etter vi fikk positiv test. Da var jeg ca 5+2.
Hadde vært for mannen så hadde han skrevet midt i panna si "vi er gravide" og løpet rundt hele byen!
Vi har prøvd i to år, og i denne perioden hadde en tidlig sa, tre kjemiske, 5 innsetninger med prøverør og ingen barn til slutt. Vi hadde bestemt oss for å prøve (prøverør) en siste gang nå i november, men mensen kom aldri!!!! :p Det tok meg faktisk 4 dager til jeg turte å teste. Jeg holdte på å besvimme når det plutselig kom 2 STERKE streker!! Etter så mange tårer, så mange hormonstimuleringer, etter to langeee vonde år, hadde vi endelig fått det til på egenhånd!!:blob5:blob6

heheheh… Ikke rart vi ikke klarte å holde det hemmelig :smiley-ashamed008.
Men fb er ikke aktuelt før barnet blir født hehe!
Det der blei jeg reint rørt av. Så herlig! Gratulerer så mye!! :D

Back
Topp