Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på om jeg skal ta på kommende storesøsteren "jeg skal bli storesøster"- bodyen eller om hun skal få pakke den opp på julaften med hjelp av morfaren... Hva ville dere gjort?
Jeg sliter veldig med å holde ting skjult. Har mest lyst å fortelle ALLE! Vi har prøvd i 2år uten resultater så er jo helt på tuppa! Forloveren min vet det alt, men har jo så mange nære venninder som jeg vil fortelle det til!! Å familie! Har litt lyst å gi en gave til mamma med verdens beste mormor eller noe slikt, men fikk vite i dag at jeg er gravid! Så er jo kanskje litt tidlig... men jeg er såååååååå utålmodig!!
Vi skal fortelle på julaften <3
Siden mine foreldre feirer jul i syden sender jeg MMS med bildet av graviditetstesten til dem! Ellers forteller vi det før vi skal pakke opp gavene!gleder oss masse!!
Det der blei jeg reint rørt av. Så herlig! Gratulerer så mye!!Vi fortalte det til familie og nærmeste venner ca en uke etter vi fikk positiv test. Da var jeg ca 5+2.
Hadde vært for mannen så hadde han skrevet midt i panna si "vi er gravide" og løpet rundt hele byen!
Vi har prøvd i to år, og i denne perioden hadde en tidlig sa, tre kjemiske, 5 innsetninger med prøverør og ingen barn til slutt. Vi hadde bestemt oss for å prøve (prøverør) en siste gang nå i november, men mensen kom aldri!!!!Det tok meg faktisk 4 dager til jeg turte å teste. Jeg holdte på å besvimme når det plutselig kom 2 STERKE streker!! Etter så mange tårer, så mange hormonstimuleringer, etter to langeee vonde år, hadde vi endelig fått det til på egenhånd!!
heheheh… Ikke rart vi ikke klarte å holde det hemmelig.
Men fb er ikke aktuelt før barnet blir født hehe!