Tenker på nr 2...

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Noen som tenker på nr 2 enda? vi ønsker oss to tette :)
 
Ja tenker litt på det! Men tror nok jeg bør vente litt! Men tanken på nummer to er der;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
vi er ikke fremmede for tanken for å si det sånn ,men blir ikke helt ennå:)
 
Tenker på det. Men blir nok en stund til. Hvis det blir noe. Hadde ett fælt svangerskap og en fantastisk lett fødsel. Kan bli omvendt. Dessuten er vi redd for å " glemme" hu vi allerede har. Hu er alt for oss og vi koser oss kjempe mye. Hu er med oss hele tiden. Lite barnevakt osv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja vente bare på at mannen ska få seg jobb :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Tenker på det. Men blir nok en stund til. Hvis det blir noe. Hadde ett fælt svangerskap og en fantastisk lett fødsel. Kan bli omvendt. Dessuten er vi redd for å " glemme" hu vi allerede har. Hu er alt for oss og vi koser oss kjempe mye. Hu er med oss hele tiden. Lite barnevakt osv.


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde et ganske tungt svangerskap og en lang og intens fødsel. Frøken fikk både kiss og kolikk, men nå er alt bare en fryd og vi ønsker oss en til. Jeg er ikke redd for å glemme hun vi har. Kjærlighet deles ikke, den er det mer enn nok av :)
 
Jeg hadde et ganske tungt svangerskap og en lang og intens fødsel. Frøken fikk både kiss og kolikk, men nå er alt bare en fryd og vi ønsker oss en til. Jeg er ikke redd for å glemme hun vi har. Kjærlighet deles ikke, den er det mer enn nok av :)
Jeg er mest redd for å bli sint på hu fordi hu maser når jeg mater nr to. Sikkert bare dumt å tenke sånn. Men hu var sterkt ønsket og er har fått navnet til sin døde tante. Så er veldig spesielt for mannen min.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er mest redd for å bli sint på hu fordi hu maser når jeg mater nr to. Sikkert bare dumt å tenke sånn. Men hu var sterkt ønsket og er har fått navnet til sin døde tante. Så er veldig spesielt for mannen min.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir veldig spesielt da ja. Regner med det blir mye å gjøre i starten med to små, men tror de kan få mye glede av hverandre. Mannen er 36 år og jeg 31, så om vi skal ha to barn som vi begge ønsker oss, så blir det to tette. Er ikke noe å vente med i vår situasjon synes jeg. Frøken er 5 mnd nå og jeg har nettopp slutta på pilla nå....
 
Det blir veldig spesielt da ja. Regner med det blir mye å gjøre i starten med to små, men tror de kan få mye glede av hverandre. Mannen er 36 år og jeg 31, så om vi skal ha to barn som vi begge ønsker oss, så blir det to tette. Er ikke noe å vente med i vår situasjon synes jeg. Frøken er 5 mnd nå og jeg har nettopp slutta på pilla nå....
Det er forståelig. Mannen min er 29 og jeg er 25. Så har tid til å vente litt. Vi er også uenige om hvor tett. Men vil uansett vente til over sommeren. Er for mye som skjer til sommeren for vår del. Mannen min fyller 30, navnedag for dattera vår( skal være på den ordentlige navnedagen), 1 års dag, kanskje ett bryllup og en konfirmasjon. Trur ikke jeg orker å være gravid da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ville gjerne hatt to tette, men akkurat nå passer det litt dårlig, både jeg og samboer holder på med fagbrevet, vi er ferdig nesten samtidig, også vil vi kjøpe hus når vi er ferdige.. så må vel bare klare å vente.. :p

Bv forum appen ♡
 
Er smellklar! Er på pp3 nå, håper spira fester seg denne gangen!:)
 
Så koselig tråd. Mine to eldste er det 22 mndr mellom, og det var velig koselig. Fikk 3 barn på 4,5 år :D Tror vi drøyer litt med nummer 4 :p
Lykke til med prøvingen!
 
Jeg føler meg ferdig, men vil ønske dere lykke til med prøving! :)
 
Vi fikk vårt andre barn i juli, men med mange år mellom dem (8 år!).
Storesøster er kjempeflink til å ordne med den lille.
Synes overgangen fra en til to har vært noe utfordrende, siden det er stor forskjell, samtidig vet jeg at jeg ikke hadde taklet to bleiebarn. Så egentlig fornøyd likevel! :)

Lykke til med prøvingen! :)
 
Vi fikk vårt andre barn i juli, men med mange år mellom dem (8 år!).
Storesøster er kjempeflink til å ordne med den lille.
Synes overgangen fra en til to har vært noe utfordrende, siden det er stor forskjell, samtidig vet jeg at jeg ikke hadde taklet to bleiebarn. Så egentlig fornøyd likevel! :)

Lykke til med prøvingen! :)
Ang bleiebarn, regner med jeg ikke kommer til å ha det heller, nå har jeg ikke hatt en eneste bæsjebleie på to uker. Hun har bæsjet en til to ganger på do hver eneste dag. :)

Tusen takk for lykkeønskninger :)
 
Kunne tenkt meg 2 tette i utgangspunktet men er utslitt pga. Kissen hans og jeg har jo ei på 4 også som krever sitt og nå får jeg i tillegg betalt en del kurser av jobben fremover så det ''passer''bare ikke, pluss at jeg (desverre) ikke har noe energi igjen til meg selv og langt mindre til en eventuell tredjemann akkurat nå.
Gikk på en smell denne gangen med tanke på at nummer 1 sov som en drøm som baby men at han her våkner annenhver time hele natta som regel... *Zombietilstand*...
 
Kunne tenkt meg 2 tette i utgangspunktet men er utslitt pga. Kissen hans og jeg har jo ei på 4 også som krever sitt og nå får jeg i tillegg betalt en del kurser av jobben fremover så det ''passer''bare ikke, pluss at jeg (desverre) ikke har noe energi igjen til meg selv og langt mindre til en eventuell tredjemann akkurat nå.
Gikk på en smell denne gangen med tanke på at nummer 1 sov som en drøm som baby men at han her våkner annenhver time hele natta som regel... *Zombietilstand*...
Det skjønner jeg. Kiss og kolikk er super slitsomt. Vi har bare ett barn, hadde jeg hatt fler hadde jeg tenkt akkurat som deg. Viktig at man ikke glemmer seg selv oppi det hele. :)
 
Back
Topp