Dress til lille

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som har kjøpt dress til lillegullet? Her har vi enda ikke hatt bruk for annet enn ulldress/fleecedress til å ha i vogna og bilen, men ser at det kan være lurt å ønske seg til bursdagen slik at vi har når det blir vær for å gå ut på lekeplassen... Så! Noen som har kjøpt? Har tips til hva jeg må huske å se etter? Tips til tester? Anbefalinger? :)
 
Har kjøpt en brukt (som man knapt ser er brukt) Reimatec.
Den har ekstra for i rumpa, så den (synes jeg) er best til bittesmå barnehagebarn.
Det viktigste til så små er at den ikke er stiv, og at den tåler en del vann.
Edit: hvis de ikke går i bhg er det hips om haps. Ta den du syns er finest. ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Lille har fått dress fra bestefaren sin, kjøpt på hm... Funker fint nå som hun er så lita... Den er kjempegod og myk, og varm :) til jul har hun ønsker seg parkdress og regntøy som kan bli kjekt til våren... Så får vi se :)
 
Har kjøpt en brukt (som man knapt ser er brukt) Reimatec.
Den har ekstra for i rumpa, så den (synes jeg) er best til bittesmå barnehagebarn.
Det viktigste til så små er at den ikke er stiv, og at den tåler en del vann.
Edit: hvis de ikke går i bhg er det hips om haps. Ta den du syns er finest. ;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Tjaa, lille begynner i barnehagen i august, så trenger en nå på vårparten, og regner med vi må ha ny til høsten/vinteren...(?) så får se om vi finner en brukende pen :)
 
Nå er jeg med ;) Skjønte ikke hvorfor du skulle kle jenta di i dress til jul ;) hihi :) Vi har KappAhl sin, kom på delt 2. plass i testen til Foreldre & Barn. Er strålende fornøyd :)
 
Nå er jeg med ;) Skjønte ikke hvorfor du skulle kle jenta di i dress til jul ;) hihi :) Vi har KappAhl sin, kom på delt 2. plass i testen til Foreldre & Barn. Er strålende fornøyd :)
Finnes de i så små? :eek: trodde de begynte på 86 eller 92. Er også veldig fornøyd med kaxs, men trodde som sagt ikke at de fantes til babyer. :)

Btw; jeg trodde også først at det var pentøy-dress det var snakk om. Fikk det liksom ikke til å stemme at krysse hadde gutt. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Kjøpte en dress for litt siden, men den er for liten alt.. Har funnet en brukt reimatec som jeg tenkte å kjøpe om jeg får prutet ned prisen litt :) Det er jo veldig gode dresser som det er lett for barnet å bevege seg rundt i :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Finnes de i så små? :eek: trodde de begynte på 86 eller 92. Er også veldig fornøyd med kaxs, men trodde som sagt ikke at de fantes til babyer. :)

Btw; jeg trodde også først at det var pentøy-dress det var snakk om. Fikk det liksom ikke til å stemme at krysse hadde gutt. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Kjøpte str 80. Mulig 80 er minste... Tenkte det var like greit å kjøpe litt stor så hun har den hele vinteren...
 
Back
Topp